"המאמן העתידי של מכבי ת"א כבר צפה בקבוצה"

גולדהאר וקרויף. החלטה תקבל בפגישה משולשת
גולדהאר וקרויף. החלטה תקבל בפגישה משולשת | צילום: ערן לוף

גורם המקורב לצהובים: "הוא היה בישראל וראה לפחות שני משחקים"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב כבר התחילו בהכנות לעונה הבאה, כשמטרת העונה עבורם, לפחות תחילתה, היא להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות. לטרבליסטית החדשה נותרו עוד שני משחקים לסיום העונה, ביום שני בטדי מול בית"ר ירושלים ולאחר מכן בבלומפילד מול מכבח פ"ת, המשחק הנועל את העונה בו גם תקבל הקבוצה את צלחת האליפות.

 

שחקנים בכירים בקבוצה אשר מקיימים שיחות פרטיות עם מקורביהם מדברים על עידן חדש של מאמן אחר שיגיע במקומו של הבסקי פאקו אייסטראן. גורם המקורב למכבי תל אביב: "השחקנים מדברים על המאמן הבא ויודעים שהמשימה שלו היא לקחת אותם לליגת האלופות". גורם נוסף טען: "ההחלטה כבר קיימת אצל ג'ורדי קרוייף ותצא לפועל בשיחה משולשת בין ג'ורדי, מיץ' ומרטין ביין. ככול הידוע, המאמן העתידי כבר היה בישראל כאלמוני וראה לפחות שנייים ממשחקי מכבי תל אביב".

 

 

בנוסף לכך, החל המו"מ בין מכבי תל אביב לערן זהבי וטל בן חיים אשר יזכו לחוזים חדשים משודרגים כספית עם תג יציאה גבוה יותר לאירופה. הראשון שאמור לחתום הוא ערן זהבי שיזכה לחוזה כספי חלומי של כמיליון יורו לעונה. תג המחיר לאירופה יועלה לסכום של 3.3 מיליון יורו ויהיה תקף רק בסיומה של עונה. במו"מ מול טל בן חיים, אמור המנכ"ל מרטין ביין לסכם תחילה עם נשיא מכבי פתח תקווה עמוס לוזון אשר מחזיק ב–25 אחוזים בכרטיס השחקן של החלוץ.

 

בן חיים. על מכבי ת"א תחילה לסכם עם עמוס לוזון (ערן לוף)

 

ראדה פריצה שהיה אתמול גיבור הניצחון על הפועל באר שבע, אמור לסיים את דרכו בקבוצה כשחקן. הכוונה היא להציע לפריצה, אם יחליט לפרוש, תפקיד בצוות המקצועי החדש של הקבוצה כמאמן שחקני ההתקפה. הקשר הסרבי ניקולה מיטרוביץ' המסיים את חוזהו לא מיועד להמשיך בקבוצה. מכבי תל אביב העבירה הצעות לתומר חמד וטוטו תמוז לשוב לישראל ולחתום בקריית שלום.

 

תומר חמד. מכבי משתוקקת להחתים אותו (Gettyimages)

 

בתוך כך, אורי אוזן, עוזרו של מנחם קורצקי בהפועל פ"ת, מונה למאמן נערים א' במכבי תל אביב. עוד במכבי ת"א, הקבוצה נקנסה ב-20 אלף ש"ח בפועל ו-30 אלף ש"ח על תנאי למשך שנה בעקבות הדלקת האבוקות בבאר שבע במשחק הליגה בווסרמיל. בנוסף נקנסה ב-21 אלף ש"ח בפועל על איחור בעלייה למגרש באותו משחק. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי