אולי הקיץ: מכבי ת"א ומכבי חיפה אחרי חמד

תומר חמד. ירידת הליגה תגרום לו לשוב?
תומר חמד. ירידת הליגה תגרום לו לשוב? | צילום: Gettyimages

אחרי שירד ליגה עם אלמריה, צפוי החלוץ לשוחח עם השתיים כשיגיע ארצה

(גודל טקסט)

בקיץ שעבר, לפני שנה, כשהמאמן אוסקר גרסיה הגיע לקדנציה שניה בקריית שלום במקומו של פאולו סוזה, ניהלה מכבי תל אביב מרוץ אחר רוב הליגיונרים ששיחקו באירופה.

 

ג'ורדי קרויף סימן אז את ליאור רפאלוב שבחר להמשיך בבלגיה, מאור מליקסון ששב להפועל באר שבע, בן שהר שהעדיף את הליגה ההולנדית וטוטו תמוז שבחר להמשיך בליגה הרומנית. וזה לא הסוף. המנג'ר ניסה לשכנע גם את החלוץ תומר חמד להגיע לקריית שלום, אבל זה העדיף את קבוצת אלמריה, שנשרה אתמול לליגה השנייה לאחר שהפסידה לוולנסיה במחזור הנעילה 3:2.

 

 

עכשיו מכבי תל אביב חוזרת אל תומר חמד ורוצה אותו אצלה בדרך לשלב הבתים בליגת האלופות. יש לציין שלחמד חוזה לשנתיים נוספות בקבוצת אלמריה, שם אמור חוזהו להיות נמוך יותר בשל ירידת הקבוצה לליגה השניה. חמד שכבש העונה 8 שערים עבור אלמריה, הפך אצל המאמן סרג'י לשחקן מחליף.

 

מכבי תל אביב מבקשת העונה להביא חלוץ רחבה טיפוסי, שחקן עם משחק ראש בתוך הרחבה כדי לחפות על חולשת הקבוצה בהיבט זה.

 

יש לציין כי על שרותיו של תומר חמד נאבקת גם קבוצת נעוריו, מכבי חיפה, שבמקביל למכבי תל אביב פועלת להביאו לאצטדיון סמי עופר.

 

חמד ישוב לישראל ככל הנראה בימים הקרובים והוא אמור לקבל זימון לסגל הנבחרת לקראת המשחק ב-12 ביוני נגד נבחרת בוסניה. המהלך יתפוס כיוון ברור יותר כשחמד יהיה בישראל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי