מכבי ת"א הגישה הצעה לרכישת מאור בוזגלו

בוזגלו. קרויף לא מוותר עליו
בוזגלו. קרויף לא מוותר עליו | צילום: דני מרון

קרויף רצה לרכוש את הקשר, אלונה דחתה: "לא הוגשה הצעה"

(גודל טקסט)

במכבי ת''א לא נחים לרגע לקראת העונה הבאה. לספורט1 נודע כי כוכב הפועל באר שבע, הקשר מאור בוזגלו, נמצא חזק בתוכניות של מנג'ר מכבי ת''א, ג'ורדי קרויף.

 

כבר לפני מספר שבועות, עוד לפני שהעונה הוכרעה והצהובים חגגו טרבל היסטורי, הצהובים הגישו הצעה רשמית לבעלים של הפועל באר שבע, אלונה ברקת במטרה לרכוש את הקשר. ברקת דחתה את ההצעה על הסף. זו לא הפעם הראשונה שמכבי ת"א מנסה לרכוש את בוזגלו, שכבר שיחק בקבוצה בעבר, הרי שגם הצעה דומה על השחקן הוגשה בעונה הקודמת ולפני שנתיים היה ניסיון לרכוש גם את המגן אופיר דוידזאדה. 

 

 

גורם המקורב למועדון הדרומי אמר לספורט1: ''אלונה מסתכלת כל הזמן קדימה ומשקיעה משאבים רבים לצורך השבחת המועדון, אין סיכוי שהיא תשחרר את השחקן המצטיין שלה ועוד ליריבה הגדולה שלה בצמרת".

 

בוזגלו בן ה-27 מוביל העונה את הקבוצה בכל הקטגוריות. הוא הבקיע 14 שערים ובישל 15 בליגה ובגביע בעונה שנחשבת לטובה ביותר שלו בבירת הנגב ובליגת העל. 

 

כידוע, בוזגלו נרכש ע''י מכבי ת''א אחרי שהצטיין בבני סכנין ביולי 2008 ושיחק במדי הצהובים כשלוש עונות. ב-2011 עבר לסטנדארד ליאז' הבלגית ושיחק במדיה שתי עונות עד שחזר ארצה ב-2013 והצטרף לבאר שבע במדיה חתם לשלוש עונות. במכבי ת''א עקבו אחריו במשך כל התקופה ויכולתו המצויינת בקדנציה השנייה שלו תחת הדרכתו של אלישע לוי (שאימן אותו גם בסכנין) לא נעלמה מעיניהם. 

 

הצהובים כבר ויתרו עליו בעבר. ואז הגיע קרויף (ערן לוף)

 

הצהובים שואפים להשתדרג ולהעמיק את הסגל לקראת מוקדמות ליגת האלופות כשהמטרה היא שלב הבתים. הבעלים מיץ' גולדהאר הורה להכין את הקבוצה תוך כדי הגדלת התקציב כאשר על הכוונת נמצאים גם מונאס דאבור מגראסהופרס, תומר חמד שירד לליגת המשנה בספרד עם אלמריה ורועי קהת מקריית שמונה, שחקן נוסף שעד לא מזמן היה במכבי ת"א.

 

גורם המעורה בהכנות של הצהובים לעונה הבאה אמר: ''במכבי עובדים בשקט ולא בתקשורת, כל שחקן ישראלי ברמה גבוהה ולגיונרים איכותיים מעניינים את ג'ורדי, זה לא חדש''. 

 

תגובת הפועל ב"ש: "בניגוד לפרסומים שונים לא הוגשה כל הצעה על מאור בוזגלו וממילא העניין לא רלוונטי. בוזגלו ישחק בארץ אך ורק בהפועל באר שבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי