תוך שבוע טביב יודיעו על עתידו בבית"ר

טביב. צעד בדרך להישארות?
טביב. צעד בדרך להישארות? | צילום: אסף קליגר

בעלי בית"ר נפגש עם ברקת ויודיע על החלטתו בהמשך. ממן עשוי לעזוב

(גודל טקסט)

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, נפגש היום (ראשון) עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. השניים דנו בין היתר בעתידו של טביב שטרם החליט אם להישאר כבעלי הקבוצה.

 

בתום הפגישה הודיעו במועדון: "בעלי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, אלי טביב, נפגש עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. הפגישה הוגדרה כחיובית וטובה, ברקת ביקש מאלי טביב להשהות את החלטתו האם להישאר או לעזוב בעוד שבוע לפחות, טביב נענה לבקשת ראש העירייה ובעוד שבוע אמור אלי טביב להודיע באופן סופי על החלטתו". 

 

 

השניים גם דנו באפשרויות שברקת יעזור לטביב למצוא ספונסרים שיזרימו כסף למועדון כאשר רק בתום החלטתו הסופית של טביב שתתקבל בשבוע הבא הם יקדמו את המהלך הזה.

 

כפי שזה נראה כרגע ועל אף ההתלבטות והלחץ של משפחתו טביב עשוי להמשיך בעונה הקרובה כאשר הוא שוחח עם מספר שחקנים בנוגע לעונה הבאה אך טרם סגר חוזים מה שמשאיר את כל האופציוצ מבחינתו פתוחות. כמו שזה נראה כרגע גם אם יישאר טביב וגם אם לא, חנן ממן שמחזיק בהצעות נוספות צפוי לעזוב את המועדון. ממן מחזיק בין היתר בהתעניינות מהפועל באר שבע.

 

בתוך כך, איציק קורנפיין צפוי להיכנס בסוף החודש לתפקיד מנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים. בניגוד לפרסומים בימים האחרונים, מקורבים לקורנפיין טוענים כי אין ממש בטענות לפיהן בכוונתו לקצץ בסבסוד של העירייה לבית"ר.


גיא לוי בב"ש. "עונה מדהימה" (מאיר אבן חיים)

 

בחזרה לתבוסה בב"ש. מאמן הבית"רים, גיא לוי אמר לאחר המשחק: "אני לא חמצמץ בכלל ולא הולך להתעצבן מהמשחק הזה. המטרה שלנו עכשיו היא הליגה האירופית. היינו חייבים לתת לשחקנים מנוחה, לא הייתה ברירה. חייבים לקחת כל יום של מנוחה. השחקנים מאוד התאמצו ולא הייתה הרבה רוטציה".

 

 

 לוי הוסיף: "עם כל הצער והכאב של ההפסד הזה, וזה לא נעים להפסיד, טוב שהמשחק הזה כבר לא קבע כלום ועשינו את העבודה שלנו קודם. הייתה לנו עונה מדהימה, מעל לכל הציפיות. יכולתי ללמוד היום דברים מהמשחק שהם חשובים להמשך".

 

המאמן התייחס להתלבטות הבעלים אלי טביב, האם להישאר בבוצה: "אני מרגיש שאלי מאוד מרוצה ממה שקרה השנה, זה ברור. אבל ההחלטה היא ברמה האישית, בלי קשר להנאה או לסיפוק ממה שקרה. ובעניין הזה, אני לא יכול לתת לך תשובה. אני לא רואה את בית"ר י-ם מצליחה להתרומם אם אלי הולך, בטח כשהליגה האירופית היא מעבר לדלת".

 


קריאף משקיף על בוזגלו ופרדה. "כשאדע מה קורה בבית"ר, אדע מה קורה איתי" (מאיר אבן חיים)

 

אופיר קריאף אמר: "נכון שזה היה משחק לפרוטוקול, אבל מועדון כמו בית"ר י-ם תמיד צריך לבוא לתת את כל מה שיש לו בכל משחק. היו פה הרבה חבר'ה צעירים ושחקני נוער ששותפו לראשונה ואולי קצת התרגשו. אבל זה בסדר, את שלנו עשינו העונה".

 

באשר לעתיד הקבוצה אמר השחקן: "זה נכון שיש אי וודאות, אבל זה לא השפיע עלינו. עשינו הישג פנטסטי. ציפו מאיתנו להגיע לפלייאוף העליון ובסוף הגענו גם לאירופה. יש על אלי הרבה לחצים לפה ולפה, אבל אנחנו מאוד מקווים שהוא יישאר. ימים יגידו מה יהיה. כשאדע מה קורה עם בית"ר, אז אדע מה קורה לגביי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי