שחקני מכבי נתניה: לא נתייצב למשחק מול עכו

שחקני נתניה. הנוער יעלה במקומם?
שחקני נתניה. הנוער יעלה במקומם? | צילום: עדי אבישי

בלדב מנסה לגייס כסף למשכורות, אם יצליח ייתכן כי השחקנים יחזרו לפעילות

(גודל טקסט)

נציגי שחקני מכבי נתניה, ערן לוי, עומר צלישר, אריאל הרוש, עמית בן שושן, עומר פרץ ואורי שטרית נפגשו הבוקר (רביעי) עם מנכ"ל הקבוצה, רועי דניאל, והודיעו לו כי בכוונתם להחרים את משחק הליגה בשבת הקרובה מול הפועל עכו.

 

המנכ"ל דניאל ביקש מהשחקנים לשוב ולהתאמן, והבהיר לשחקנים כי ההנהלה עושה כל מאמץ לגייס כספים לתשלום חלקי של המשכורות וכי שביתה לא תביא לפיתרון ולא תועיל לשינוי המצב.

 

לדבריו הגיבו השחקנים כי הם שוקלים את צעדיהם לקראת ההמשך, והם אף שוקלים פנייה לערכאות משפטיות. בנתניה החלו להכין את קבוצת הנוער לאפשרות שתעלה לשחק בשבת מול הפועל עכו ובהנהלה חוששים מאוד מהשלכות ההתאחדות לכדורגל בעניין

המנכ"ל הבהיר לשחקנים את הלחצים הגדולים שמופעלים על מכבי נתניה מצד ההתאחדות לכדורגל לקראת צמד משחקי ההכרעה בתחתית הטבלה, כאשר נתניה כאמור משחקת מול הפועל עכו בשבת הקרובה ובשבת שלאחריה, מול הפועל חיפה, שתי קבוצות שנלחמות ראש בראש כנגד הירידה. הקבוצה עלולה להיענש בקנס כספי כבד אם אכן תשחק קבוצת הנוער במשחקי התחתית הגורליים.

 

קובי בלדב פועל השעות האחרונות באופן בהול למציאת כסף למימון לפחות משכורת אחת עד מחר בבוקר. ההנחה היא שאם בלדב ימציא לשחקנים משכורת, הם יתאמנו וביום שישי ואף יעלו לשחק בשבת מול הפועל עכו.‬

ממכבי נתניה נמסר: "בתום הישיבה שנערכה עם נציגי השחקנים הם החליטו כי אין בכוונתם לשוב להתאמן וכי הם לא מתכוונים להופיע למשחק מול הפועל עכו בשבת". 

 

ערן לוי, הקפטן ונציג השחקנים: "לא הגענו להבנות. זה לא נורמלי שלא קיבלנו משכורת חודשים ועוד עשרה ימים הליגה נגמרת. ההחלטה כרגע היא לא לשחק מול עכו ולא להתאמן. הבנו שאם הנוער ישחק במקומנו הקבוצה לא תיענש בירידת ליגה".

בשעה זה מתקיימת פגישה בין מנכ"ל המועדון עו"ד רועי דניאל, הקפטן ערן לוי ושחקני הקבוצה אריאל הרוש, עומר פרץ, אורי שטרית, ע…

Posted by ‎מכבי נתניה – העמוד הרשמי‎ on Wednesday, May 6, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי