המשחק בין נתניה לעכו נדחה ליום שני

ישיבת מנהלת. קיבלו החלטה
ישיבת מנהלת. קיבלו החלטה | צילום: דף הפייסבוק של המנהלת

האורחים מתנגדים לשחק בשני (19:30, ספורט1) ומאיימים לפנות לערכאות משפטיות

(גודל טקסט)

המשחק בין מכבי נתניה, ששחקניה עדיין מצוים בשביתה, להפועל עכו יתקיים ביום שני בשעה 19:30 ויועבר בשידור חי וישיר החל מ-19:15 בחבילת ערוצי הספורט של ספורט1, כך הוחלט בתום דיון חרום של המנהלת ולאחר שהושגה הסכמתם של הטוטו, הזכיין ועכו. הדחייה נועדה כדי להשלים את המהלך שיזמה "מכבי ישראל" להעברת סכום של חצי מיליון שקל לשחקני נתניה השובתים, מהלך שנתקע בשל מתן ערבויות להלוואה. אלא שבעכו, שתחילה הסכימה למהלך, התחרטה וכעת מתנגדת בתוקף.

בסיום דיון החירום פרסמה המנהלת את ההודעה הבאה: "בישיבת ועדת הנהלת המנהלת נתברר כי מנכ"ל מכבי נתניה עושה מאמצים לגייס כסף באופן מיידי. לאור זאת, המנהלת פנתה בבקשה להפועל עכו,לזכייני השידור והטוטו לאפשר את דחיית המשחק ביום הפועל עכו למכבי נתניה ליום שני (11.5) וקיבלה את אישורם.

"המנהלת מצפה ממכבי נתניה לפעול להחזרת השחקנים לאימונים סדירים וכן מצפה ממנה ומכל קבוצות הליגה, להופיע בהרכב המלא והחזק ביותר. והיה וזה לא יקרה,המנהלת תפנה לתובע ההתאחדות לכדורגל על מנת למצות את הדין עפ"י התקנונים כאשר המלצת המנהלת לתובע תהיה לבקש מבית הדין להוריד את מכבי נתניה ליגה". כך כאמור נאמר בישיבת מנהלת הליגה.

אלא שכאמור בעכו התחרטו. תחילה התראיין המאמן שלומי דורה ב-103FM ואמר מפורשות: "הסברתי לפרטוש שאנחנו לא מוכנים לשחק ביום שני מבלי שכל הקבוצות האחרות ישחקו גם הן באותו יום".

"אנחנו לא מוכנים להופיע יומיים אחרי כולם, אין סיבה שאנחנו נקופח", אמר פרטוש לכתבנו נועם אוזן,  "אנחנו לא צריכים להיות הקבוצה שנזרקת הצידה בגלל בעיה של קבוצה אחרת. אנחנו מתכוונים להפעיל סוללה של עורכי דין שיפעלו לביטול ההחלטה".

גורמים בהפועל פ"ת אמרו מוקדם יותר לספורט1: "הירידות צריכות להיקבע על כר הדשא, בהליך ספורטיבי ולא בפעולות של קבוצה אחרת שלא מעורבת במאבקי הירידה ונותנת יתרון לא ספורטיבי למועדון אחר רגע לפני שהעונה מסתיימת. אנחנו לא רוצים שמכבי נתניה תיענש, אנו מבקשים שייעשה הכל כדי שהיא תשחק בהרכב החזק ביותר שלה". 

 

ג'קי בן זקן אמר הבוקר: "זה חוסר ספורטיביות של מכבי נתניה, מהלך בו שחקנים שלא מתאמנים חמישה ימים יעלו לשחק בלי הכנה ראויה ורצון ספורטיבי. המחזור הקרוב צריך לא להיות משוחק, זה לא הוגן כלפי הקבוצות הנאבקות על הירידה".

 

כפי שפרסמנו ביום שבת, בעלי הפועל חיפה יואב כץ ביחד עם בן זקן פועלים להקפאת המחזור. כעת מצטרפת הפועל פ"ת לשיתוף הפעולה. הפועל חיפה כבר שלחה אתמול את הבקשה לראשי מנהלת הליגה והיא ממתינה לתשובה שאמורה להתקבל עד מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי