הפועל ב"ש: המו"מ עם שהר ועמאשה לא מתקדם

שהר באימון הנבחרת. מתרחק מהנגב
שהר באימון הנבחרת. מתרחק מהנגב | צילום: אודי ציטיאט

ברק בכר מתלבט האם לאייש את העמדה הקדמית בשחקן זר

(גודל טקסט)

מאמנה הטרי של הפועל באר-שבע, ברק בכר, מוצא את עצמו עם כאב ראש לא קטן בימים האחרונים. בפני בכר ניצבת סוגיה גדולה ובעלת משקל רב- האם לאייש את עמדת החלוץ ברכש זר, או שאולי דווקא ללכת על שחקן ישראלי נוסף בחוד ההתקפה, מה שיותיר את משבצת הזר החמישי לצורך עיבוי הקישור הקדמי של הקבוצה.
 

על שולחנו של המאמן ניצבות מספר אפשרויות כאשר בן שהר ו-וויאם עמאשה הם המועמדים הפוטנציאלים להגיע לבירת הנגב, אולם המשא ומתן עם השניים לא מתקדם.

 

במקביל, בכר לא שבע רצון מרשימת הזרים שעומדת מולו לאיוש העמדה הקדמית, כשגם היכולת התקציבית שהוקצבה לו לסגירת מצבת הזרים מהווה מכשול לעת עתה, ומכאן שהמאמן מתלבט כיצד לנהוג.
 

שחקנים בכירים בקבוצה, אשר עוקבים אחר ההתפתחויות מהצד, חוששים לקראת פתיחת האימונים וטוענים כי ריבוי השחקנים בעמדות הקידמיות עשוי להרוס את ההגמוניה החברתית שנוצרה בקבוצה ואת האיזון בחדר ההלבשה.

"אני בטוח שצריך לחזק את הקבוצה, אבל צריך לעשות את זה בצורה חכמה. נבנה פה מרקם מיוחד בחדר ההלבשה שפירוק שלו לא יעזור לקבוצה להצליח", אמר שחקן בקבוצה.
 

בנושא אחר, מי שממתין מבכר לעדכון בנוגע לעתידו בקבוצה הוא אביתר אילוז, אחד הקפטנים הבולטים של הקבוצה בשנים האחרונות ושחקן בית אהוב במיוחד. בכר בונה בשלב הזה על בן ביטון הצעיר ועל מתן אוחיון שחתם בקבוצה לפני כשבוע כשניים שייאיישו את עמדת המגן הימני ומכאן שאילוז נותר מאחור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי