דהן: "מוותר על העמלה ועל הכבוד"

בדש. תקוע בין הפטיש לדהאן
בדש. תקוע בין הפטיש לדהאן | צילום: עדי אבישי

ברק בדש מבוקש בק"ש, אך סוכנו ושירצקי נמצאים בנתק מוחלט

(גודל טקסט)

איזי שירצקי, הבעלים של הפועל קריית שמונה ומאמנה החדש של הקבוצה, סאלח חסארמה, מחפשים חיזוק למרכז ההתקפה של סגנית האלופה. השם החם שמעורר עניין בצפון הוא ברק בדש, חלוץ מכבי תל אביב ואקס קריית שמונה, אך איזי נתקל בבעיה לא צפויה שככל הנראה נפתרה הערב (ראשון).

 

סוכנו של החלוץ הוא לא אחר מאשר דודו דהן, שכידוע מייצג את מאמנה החדש של הפועל באר שבע ואקס קריית שמונה, ברק בכר. כזכור, לטענת המועדון הצפוני, פנתה אלונה ברקת לשרצקי ושאלה אם היא יכולה לסגור עם בכר לעונה הבאה, לאחר שגורם מטעמו פנה אליה. 

 

"מבדיקה נוספת", נכתב בהודעה הקבוצה, "התברר כי אותו גורם הוא סוכנו של ברק בכר, דודו דהן. משהתבררה עובדה זו, הודיע שרצקי כי מאמן שמסכם על חוזה לעונה הבאה ופונה מאחורי גבו לקבוצה אחרת לא יכול לעבוד יותר במועדון". לאחר מכן הבעלים פיטר את המאמן בשל ניגוד אינטסרים. בעקבות כך, נמצא שירצקי בנתק מוחלט עם אלונה ברקת וסוכנו של בכר, דודו דהן.

 

סוכן השחקנים הפתיע היום כשצייץ בעמוד הטוויטר שלו: "איזי יכול להחתים את ברק, אני מודיע פה שאני מוותר על העמלה ועל כבודי. טובת השחקן תמיד מעל הכל, בשל כך, אני מאשר לו לשוחח עם ברק ישירות. אם הם יגיעו להסכמות, אאחל להם בהצלחה. ברק בדש איתי למעלה מעשר שנים, אני מפרגן לו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי