צפו: 2,000 אוהדים פוצצו את אימון הפועל ת"א

אריאל הרוש. כבר התחבר לאדום של הפועל
אריאל הרוש. כבר התחבר לאדום של הפועל | צילום: עדי אבישי

אלפים הגיעו לראות את מנדיונדו והרכש. אבו-עביד: "לא מעכל"

(גודל טקסט)

להפועל תל אביב יש בעלים חדש, מאמן חדש וסגל שחקנים כמעט חדש לעומת העונה שעברה. תואר אחד אפשר לומר שהאדומים כבר הבטיחו, את "אליפות הקיץ", והיום עונת 2015/16 יצאה לדרך בחודורוב באימון הראשון לעונה – שכרגיל, פוצץ על-ידי האוהדים.

 

הפועל תל אביב החתימה הקיץ 13 שחקנים, הבולטים ביניהם הם עומרי אלטמן, אריאל ארוש ואיאד אבו-עביד, והם היו אלה שזכו למירב תשומת הלב על-ידי הקהל אדום שהגיע בהמוניו, כ-2,000 אוהדים נכחו בחודורוב והרעיפו אהבה גם על המאמן הספרדי ססאר מנדיונדו. כשעה לפני פתיחת האימון, נערך הפנינג לאוהדים והושקה חנות אוהדים מחודשת.

 

 

לאחר מכן החל אימון הקבוצה. תחילה נכנס צוות האימון החדש, ברשותו של ססאר מנדיונדו הספרדי, ולצידו העוזר החדש-ישן במתחם, וואליד באדיר, שלא יכול היה להסתיר את ההתרגשות מפניו לקול האוהדים שעטף אותו. השחקנים לא איחרו להגיע, וכמה דקות לאחר פתיחת האימון, האוהדים פרצו למגרש.

 

אבו-עביד, שנרכש ממכבי נתניה, אמר הערב: "אני עוד לא מעכל מה שקורה פה, באמת. זה כיף, פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה. טוב לי פה, מחכה כבר לפגוש את הקהל הזה ולשמח אותו כמה שאפשר".
 

בהתחלה הם עוד הצליחו להתאמן (עדי אבישי)

 

על הציפיות ממנדיונדו הוסיף המגן: "אני מבין את המאמן, הוא מכוון הכי גבוה שאפשר וזה בסדר – כל אחד מאיתנו שואף ככה".

 

החלוץ רמזי ספורי, שעל אף גילו הצעיר נחשב לאחד השחקנים הוותיקים במועדון: "כאחד שגדל במועדון, זאת אווירה מדהימה שלא הייתה הרבה שנים, ואנחנו מקווים לעשות הכל כדי לשמח את הקהל הזה שבא לתמוך בנו. אני מתרגש עכשיו, במיוחד כשהקהל פה וזה נותן לי יותר מרץ".

על הציפיות הוסיף: "יש מחנה אימונים,  נכיר אחד את השני, נדבר אחד עם השני. יש לנו משחקים נגד קבוצות מאוד טובות. אחרי המחנה נדבר על ציפיות. כשחקן בית אני מצפה מעצמי לקחת את המושכות יותר, ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר".

אריאל הרוש מסמן פטיש ומגל. התאקלם מהר לאדום (עדי אבישי)

מנדיונדו והאוהדים. נראה מרוצה (עדי אבישי)

כ-2,000 אוהדי הפועל מטריפים את השחקנים בחודורוב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי