נתניה: העירייה חילקה את המשכורות החסרות

המפגש במתחם האימונים. קיימת בעיה כלכלית קשה
המפגש במתחם האימונים. קיימת בעיה כלכלית קשה | צילום: רן אליהו

אוסידון: "מי שלא מוכן לקצץ 20% משכרו מוזמן לעזוב ללא תמורה"

(גודל טקסט)

היום (חמישי) הגיעה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, למגרש האימונים החדש לפגישת היכרות עם מנהלי מאמני וסגל שחקני מכבי נתניה לקראת פתיחת העונה.

 

בפגישה, בה השתתפו מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, חבר מועצת העיר ונציג העירייה בהנהלה, יוסי דורון, יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון ומאמן הקבוצה החדש, שלומי דורה, הוענקו לשחקנים משכורות כחלק ממאמצי ראש העיר לסייע למועדון.

 

 

כזכור, ראשת העיר הצהירה כי העירייה תהיה מעורבת בניהול הקבוצה ומינתה את חבר המועצה יוסי דורון לחבר הנהלה. בתוך כך פועלת פיירברג-איכר לגיוס תורמים ואיתור בעלים ראויים לקבוצה פיירברג אמרה במהלך המפגש לנוכחים: "היום פתחנו דף חדש, יש לנו את חבר המועצה יוסי דורון, את יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון ואת שלומי דורה המאמן החדש. תודותינו והערכתנו לרועי דניאל וקובי בלדב שליוו את הקבוצה בעת האחרונה ועשו לילות כימים עבור הצלחת המועדון".

 

יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון אמר באסיפה: "קיימת במועדון בעיה כלכלית קשה והחלופות הם ללכת לפירוק או שנציל אותו. יש אנשי עסקים מדהימים שתורמים ועושים רבות למען המועדון. אבל אני צריך גם את העזרה שלכם. בשבוע שאני במועדון אנחנו הופכים כל אבן לגייס משאבים והצלחנו לגייס את הסכום הראשוני הזה כדי לכסות על חובות העבר שנוצרו פה". 

 

דורה. עדיין לא הגיעו שחקני רכש (דני מרון)

 

"הבאתי את רו"ח זוהר נוימרק שיכין תוכנית עסקית להצלת המועדון. שהסביר לי כמה עמוק הבור וכמה קשה יהיה לסגור אותו, ללא כתף שלכם המועדון לא יוכל לפתוח את השנה. אשר על כן, אני מבקש שכל שחקן יקצץ 20 אחוז מהשכר שלו מרצונו הטוב למען עתיד המועדון. אם היה כסף לא הייתי מבקש לקצץ. בלי עזרה שלכם אנחנו לא יכולים להצליח".

 

אוסידון התייחס גם לנושא הרוכשים: "יש דיבורים על אנשים שאולי אמורים להגיע לרכוש את המועדון אבל כרגע שום דבר לא סגור. והיה אם מישהו יקנה את המועדון, אז כמובן שיוחזר סכום הכסף שקוצץ לכם. כרגע זה מה שאני יכול לשלם ומי שהדבר לא מקובל עליו שיפנה ישירות אליי והוא ישוחרר. מכבי נתניה זה מועדון גדול שהרבה מאוד שחקנים רוצים לבוא אליו, יש קהל מדהים, מתקן מצוין, ראש עיר ועירייה שדוחפת וזה מקום מצוין להיות בו. תנו היום כתף, תקבלו ממני מחר את כל הגוף".

 

לבסוף ייחד אוסידון פניה ישירה לקהל האוהדים: "מכבי נתניה הוא מועדון מפואר, מועדון שהוא שם דבר בכדורגל הישראלי. צבא של 20000 אוהדי הקבוצה הגיעו לגמר הגביע. אני קורא לכם להראות את המחויבות שלכם למועדון, בדיוק כפי שראש העיר עשתה, כפי שהספונסרים שתרמו ומעל הכל עובדי ושחקני המועדון. בלי עזרת הקהל לא נוכל לפתוח את השנה. אני קורא לכם להראות את אהבתכם ללא תנאי למועדון ולרכוש מנוי עוד היום!"

 

בשלב הזה, שלומי דורה מתקשה למצוא רכש בשל התקציב הדל. המאמן ביקש להשאיר את גיאה סבא אך השחקן שוקל הצעות מסכנין והפועל חיפה. כפי שפורסם בספורט1 יאניס פפאדופולוס, שמולו מתנהל מו"מ מתקדם, צפוי להגיע לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי