"שיחקנו כמו קבוצה שיורדת ליגה"

|

במכבי פ"ת מאוכזבים מה-1:0 לק"ש: "לא הגענו לפלייאוף העליון כדי לשחק ככה"

(גודל טקסט)

מאת: אשר גולדברג       צילום: אסף קליגר

אכזבה ענקית במכבי פתח תקווה מהיכולת שמגלה הקבוצה בשני משחקי הפלייאוף העליון – שני הפסדים להפועל באר שבע והפועל קריית שמונה. המאמן, רן בן שמעון, טען כי היכולת של הקבוצה היא יותר מחלשה וחייבת להרים את עצמה כדי להמשיך להיות בתוך המאבק על המקום הרביעי אשר מקנה כרטיס לאירופה.

שחקן בקבוצה: "שיחקנו כמו קבוצה שיורדת ליגה, בלי תשובות על המגרש. כמעט משריקת הפתיחה התגוננו ובנס לא ספגנו שערים נוספים. זאת לא רמה של פלייאוף עליון, לא הגענו לשם כדי לשחק כך".

בן שמעון מאמין שהמקום הרביעי עוד אפשרי והוא עובר דרך ניצחון על בית"ר ירושלים במשחק הרדיוס אותו תשחק ירושלים באצטדיון בנתניה.

עומר גולן ואבי לוזון. רוצים לסגור בקרוב את החוזה של בן שמעון (עדי אבישי)

בפגישה הצפויה להתקיים בין שינו זוארץ, אבי לוזון ועומר גולן עם בן שמעון בנושא המשך החוזה לעונה נוספת אמור בן שמעון לזכות בשיפור כספי בחוזה החדש, וכמו כן יובטח לו כי הקבוצה תתחזק משמעותית בעונה הבאה ותצרף לפחות חמישה-שישה שחקנים חדשים. בקבוצה בטוחים כי למאמן אין הצעות מהפועל באר שבע וממכבי חיפה וההסכם ייסגר כבר בקרוב מאוד.

נשיא הקבוצה, עמוס לוזון, ממתין להתפתחויות בנושא מכירתו של חלוץ מכבי תל אביב, טל בן חיים. מכבי פתח תקווה מחזיקה ב-25 אחוזים מכרטיס השחקן שלו ומצפה לקבל מעל חצי מיליון יורו. גורם בקבוצה אמר: "מכבי פתח תקווה תקבל את הכסף ממכירת בן חיים לחו"ל או ממכבי תל אביב אם היא תחליט שהוא נשאר בקריית שלום. הכסף נחוץ למכבי פתח תקווה לקראת שינוי פני הקבוצה בעונה הבאה".

המגן דור אלו והקשר גידי קניוק שסיכמו על חוזים חדשים לשלוש שנים יחתמו עליהם רשמית בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי