"מגיע צל"ש לטביב. צעד קטן לעבר שוויון טוטאלי"

טביב. מגיע לו צלש
טביב. מגיע לו צלש | צילום: אבשלום ששוני

האזינו לח"כ זוהיר בהלול מתייחס ב-103FM לאמירת בעלי בית"ר י-ם

(גודל טקסט)

אחרי שבעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, הצהיר כי הוא מוכן לצרף שחקן ערבי לבית"ר, אולי מתוך מטרה להילחם בגזענות, הסוגיה הכתה גלים בתקשורת בישראל.

 

ח"כ זוהיר בהלול התבקש לסוגיה והתראיין לתוכנית הספורט של "רדיו ללא הפסקה" ב-103FM.

 

 

"אני חושב שלמילים ישנה משמעות וערכים. מדובר בהצהרה פורצת דרך שמשנה מדינות גזענית למדינות שפויה", פתח בהלול את התייחסותו לנושא והוסיף. "אני מעניק צל"ש לאלי טביב. ההתייחסות של הציבור לבית"ר תהיה שונה מעתה".

 

בהלול התייחס גם לסוגיית הזמן ביישום האמירה של טביב: "אני מעניק 100 ימי חסד לבית"ר, מצפה שזה יקרה בעונה הבאה".

 

בנוגע ליחס הצפוי מהאוהדים במקרה שיגיע שחקן מוסלמי לבית"ר השיב בהלול: "הם יקבלו את המציאות ברגע שהשחקן ייתן תמורה ויהפוך חלק מהקבוצה. הקהל יהלל אותו כשיכבוש שער וישרקו בוז כשיאבד כדור. זו אות קין עבורנו אם נאשים אפילו את "לה פמיליה" ברצח מבלי שקרה".

 

בהלול המשיך להחמיא על האמירה: "יום שיש בו אור, יום שיש בו מבחינתי לפיד. האמירה הזו מעמידה את טביב ובית"ר בפרספקטיבה אחרת".

 

גיא לוי. "שיחתים שחקן ערבי" (צילום: גיא צרחי)

 

והיתה גם הצעה מאתגרת לטביב בעקבות המהלך: "טביב צריך לבוא לגיא לוי ולהגיד לו 'תביא שחקן או שניים מהמגזר הערבי'. אני מכיר שחקנים ערבים שיהיו מוכנים לשחק בבית"ר".

 

"זו מלחמה על הזכויות שתימשך עוד הרבה שנים. הקיפוח צריך להסתיים וזה צריך להתחיל בצעד קטן ולהגיע לשוויון טוטאלי. מדובר באחת האמירות החשובות בעת האחרונה בכדורגל הישראלי", סיכם ח"כ הטרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי