עאבד, קולה ופנקה צפויים לעזוב את ק"ש בעונה הבאה

עאבד. בקש מאוכזבים
עאבד. בקש מאוכזבים | ערן לוף

בקבוצה של איזי שירצקי מתחילים את ההכנות לעונה הבאה ומחפשים חיזוק

(גודל טקסט)

בקרית שמונה מתחילים לגבש את התכניות המקצועיות לעונה הבאה כאשר הבעלים, איזי שרצקי, יחד עם המאמן, ברק בכר, פועלים על פי תכנית מסודרת אליה הגיעו השניים להסכמה הכוללת בתוכה מעקב אחר מספר לא מבוטל של שחקנים שמועמדים לחיזוק הקבוצה.

לשניים עדיין אין רשימת שחקנים סופית אותם הם מעוניינים להנחית בצפון הרחוק, אולם גורמים בצוות המקצועי טוענים כי בשבועיים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא כאשר בקרית-שמונה, בניגוד למכבי חיפה, מפנימים כי העובדה שישחקו במפעל האירופאי תגרום לכך שהפגרה תתקצר משמעותית ויש צורך להתחיל באופן מיידי עם ההכנות כאשר מחנה האימון של הקבוצה יהיה גם השנה במירלו שבהולנד.

במקביל, מסתמן כי הקשר מידגאוקאס פנקה והחלוץ רוג'רס קולה לא ימשיכו בעונה הבאה אחרי שקיימת אכזבה לא מיכולתם העונה ובקרית-שמונה רוצים לשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית. קולה, שאמנם מכהן כמלך שערי הקבוצה עם 9 שערים, לא הצליח להחזיק את ההתקפה של בכר בשלבים המכריעים של העונה כאשר היה צריך להראות אופי ולכן נראה כי ישלם את המחיר.

האכזבה הגדולה מיכולתו של אחמד עאבד הביאה לכך שבקריה שוקלים למכור אותו לכל המרבה במחיר. "אחמד איכזב מאוד העונה, הוא כמעט ולא הביא מספרים וחלוץ לא יכול להרשות לעצמו את זה", אמרו בצפון על עאבד שכבר סומן על-ידי מאמן הנבחרת אלי גוטמן לפני שנה.

אבוחצירא. לא יכול לשחק מול מכבי חיפה (ערן לוף)

אם או בלי קשר, שרצקי ובכר החליטו לנסות ולהביא לפחות שני שחקנים מוכחים לקבוצה כדי שישדרגו אותה באופן משמעותי ולחרוג מהקונספט המקצועי הקיים בו כשרונות צעירים בלבד וזרים מאיישים את הסגל ולהביא כאמור שחקנים עם ניסיון בליגת העל. "איזי משקיע פה מיליונים, קשה לבקש ממנו להילחם על שחקנים עם מכבי ת"א ומכבי חיפה כי הוא לא משלם את זה, אבל הוא בוודאות ידע להביא שחקן שיעשה פה את השינוי שצריך", אמרו בקריה.

בקבוצה מתכוננים למשחק מול מכבי חיפה ביום שני הבא כאשר מי שבוודאות ייעדר מהתמודדות הוא החלוץ שמעון אבוחצירא שכזכור מושאל מהקבוצה של יענקל'ה שחר ולא יכול לקחת חלק במשחקים בין שתי הקבוצות בשל הסכם ההשאלה. גם דיויד מנגה וטובארנו פינאס הפצועים יוסיפו להיעדר ויחסרו לבכר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי