קריספין סיכם עם מאמן נערים ב' של מכבי ת"א לאימון הנוער

תקווה. בדרך חזרה לאדומים?
תקווה. בדרך חזרה לאדומים? | צילום: עדי אבישי

הסיכום נעשה בניגוד לרצון גורמים בהפועל ת"א למנות את שלום תקווה למאמן

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב צפויה לעבור שינוי משמעותי בעונה הבאה לא רק בגזרת המקצועית ובגזרת השחקנים. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אחד משחקני העבר של המועדון, ואליד באדיר צפוי להתמנות לתפקיד במועדון. תחילה סברו כי הוא ימונה לתפקיד עוזר המאמן, אך עתה נדמה כי שחקן העבר יקבל את תפקיד מנהל הקבוצה במקומו של מורדי דדון, שצפוי לעזוב.

 

ולא רק באדיר עשוי לשוב למועדון: גורמים בהפועל ת"א שוקלים את האפשרות למנות את כוכב העבר, שלום תקווה, למאמן קבוצת הנוער במקומו של אופיר חיים שיעבור לאמן את עירוני ראשל"צ, קבוצתו של אייל ברקוביץ'.

 

 

אלא שהסמכות המקצועית העליונה בהפועל תל אביב, עדי קריספין, חושב אחרת: הוא מעוניין שאת קבוצת הנוער יאמן חברו מגיל ילדות, שלומי מיטלקה, כיום מאמן קבוצת נערים ב' של מכבי תל אביב. לספורט1 נודע כי קריספין סיכם עקרונית עם מיטלקה את תנאיו הכספיים לשנתיים הקרובות ולמעשה הוא דוחף את מינויו של מיטלקה למאמן הנוער בניגוד לרצונם של גורמים בהנהלת הפועל תל אביב.

 

המועמד של עמותת 'האדומים', שלום תקווה, שיחק במדי הפועל ת"א בשנות ה-90 וזכה עם המועדון בדאבל בשנת 2000 ובגביע נוסף. עד היום הוא נחשב לאחד השחקנים האהודים על הקהל. בהפועל ת"א הכחישו בתוקף את הדברים: "לא היו דברים מעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי