פריצה חגג: "זה היה המשחק הטוב בחיי"

פאקו והשחקנים חוגגים. האם הבאסקי יישאר?
פאקו והשחקנים חוגגים. האם הבאסקי יישאר? | צילום: ערן לוף

זהבי: "אשמח אם פאקו ימשיך". ראדי: "מודה לאלוהים"

(גודל טקסט)

מכבי ת"א עשתה הערב (רביעי) היסטוריה אחרי שהשלימה טרבל היסטורי עם 2:6 מדהים בגמר גביע המדינה על הפועל ב"ש. אחד ממשחקי גמר הגביע החד צדדיים שנראו אי פעם.

 

כבר בהפסקה הבעלים הקנדי, מיץ' גולדהאר נראה מאושר ואמר למקורביו: "פאקו עשה עבודה נהדרת אבל ג'ורדי הוא מי יחליט". לאחר המשחק הוא ידע בדיוק למי מוקדש הניצחון הענק: "הטרבל הזה מוקדש לאוהדים והם אמורים ליהנות מכל רגע של הלילה ההיסטורי הזה"

 

 

המאמן פאקו אייסטראן אמר: "ידעתי מה הפוטנציאל פה, איזה שחקנים מקצוענים יש לי, איזה שחקנים טובים, הודיתי להם שבכל מקרה אנחנו צריכים להיות גאים בעונה שעשינו".

 

לגבי התפקוד של אלברמן כבלם הוסיף: "אמרתי לגל שהוא צריך להיות הערב המאסצ'רנו שלנו, אבל הייתי בטוח שלמרות שהשינוי בתפקוד הוא יעשה את העבודה שלו".

 


שחקני מכבי על הדשא. גם הגביע בכיס שלהם (ערן לוף)

 

אייסטראן סירב בתוקף לענות לשאלה האם הוא רוצה להמשיך במכבי תל אביב. "לא מעוניין לענות אני רוצה ללכת ליהנות עם השחקנים שלי".

 

 

כוכב המשחק, ראדה פריצה שכבש שלושער אמר: "כן בוודאות. זה כמו חלום. גמר גביע לכבוש שלושה שערים ושני בישולים. לא חשבתי שאפתח כי שיחקתי 90 דקות ביום ראשון".

 

על התחושות הוסיף: "ההרגשה מדהימה. עם הקהל הזה, באצטדיון הזה. אי אפשר לבקש יותר". לגבי המשך דרכו במועדון אמר: "אני אוהב את מכבי ואחרי שתי עונות וחצי, הטובות בחיים שלי, ניקח זמן ונראה מה יהיה".

 

שחקן העונה, ערן זהבי אמר: "לא היה קל, הלב שלנו היה גדול יותר. יש פה שחקנים שלא שיחקו המון זמן. זה אנשים שמגיע להם, פריצה שפונגין. יש פה קבוצה של גברים שנותנים אחד בשביל השני".

 

לגבי החששות בעקבות העובדה כי שיחקו בסגל חסר אמר: "היה חשש אבל סמכנו אחד על השני. הקהל הראה עוצמות מהרגע הראשון. גם לקהל של באר שבע מגיעה מילה טובה. לכל המערכת פה מגיע פירגון".

 

על המשך דרכו של המאמן הוסיף: "פאקו עשה עבודה מצויינת ועם תוצאות אי אפשר להתווכח. אהיה מאוד שמח עם הוא יישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי