מכבי פתח תקווה במו"מ עם פאנקה ועם לירוי צעירי

| צילום: עדי אבישי

אחרי ה-0:1 על מכבי חיפה, בקבוצה של בן שמעון ממשיכים לבנות את הסגל

(גודל טקסט)

אחרי שרשמה את ניצחון הבכורה שלה בפלייאוף העליון, ועל הדרך גם קילקלה למכבי חיפה את הסיכוי לסיים במקום הרביעי ולהגיע לאירופה, במכבי פתח תקווה ממשיכים להתכונן לעונה הבאה, והמאמן רן בן שמעון כבר עובד על הסגל שירכיב את הקבוצה.

 

בקבוצה קרובים לסיכום עם בלם/קשר של הפועל קריית שמונה, מינדאוקס פאנקה, ועם הקשר לירוי צעירי ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקווה. פגישה עם פאנקה התקיימה אתמול והצדדים קרובים לחתימה. בתחילת השבוע כבר צרפה הקבוצה את הצ'כי תאמש יארשאק. אתמול נפרדה הקבוצה ממרואן כבהא שיעבור למאריבור הסלובנית.

 

 

על ה-0:1 מול מכבי חיפה, שהיה לניצחון השלישי על הירוקים העונה, אמר בן שמעון: "האמת היא שברוב המשחקים נגד מכבי חיפה הגיע לנו לנצח. רצינו לסיים את העונה בצורה גאה ולמרות שהמשחק פחות חשוב לנו בטבלה, מצאנו את הדרך לנצח ולהוריד לחץ. האמת היא ששיחקנו טוב לאורך הפלייאוף העליון, רק התוצאות לא היו טובות כי מי שנלחם על דברים מהותיים גם מנצח. אני מאוד מרוצה מהשחקנים שלי, הם נותנים בכל משחק 100 אחוזים מעצמם".

 

"בשבוע הבא במחזור האחרון אנחנו באצטדיון בלומפילד נגד מכבי תל אביב, ולאחר מכן חופשה קצרה וכמו כול הקבוצות נתחיל לבנות קבוצה ונעשה זאת ביותר חוכמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי