"מאוד רוצה להישאר בשנה הבאה"

ממן. מאד אוהב את הקהל
ממן. מאד אוהב את הקהל | צילום: אסף קליגר

אחרי שכבר רמז שיעזוב, קשר בית"ר, חנן ממן התחרט: "התחברתי למועדון"

(גודל טקסט)

שחקני בית"ר אמנם הבטיחו את המקום של הקבוצה באירופה, אך לאו דווקא את מקומם. מספר שחקנים שלא חתומים על חוזה בקבוצה, מקווים מאוד להמשיך בבירה, אחד מהם הוא חנן ממן: "אני מאוד רוצה להישאר כאן שנה הבאה. התחברתי לעיר ולמועדון".

 

"אני חווה את התמיכה של הקהל. שבוע שעבר, כשהם קראו בשם שלי, מאוד התרגשתי. זה לא מובן מאליו בשבילי. אני מאוד מעריך את זה ומאוד אוהב אותם".

 

 

על העפלה לאירופה אמר השחקן: "שלא יהיה קל באירופה – יש הרבה שלבים לפני הבתים – אבל אני עברתי את זה כבר. לשים חולצה עם השם שלך זה משהו מאוד מרגש. לייצג את המדינה, זה משהו מאוד מרגש. אני מקווה שנזכה לעשות את זה."

 

כהן. "שמח שהיה לי פיניש טוב" (אסף קליגר)

 

גיא לוי אמר על העבודה עם הקשר: "העבודה היא של חנן עצמו. אני רק יכול לעזור. מקשיים כאלה, כמו שחנן עבר, אפשר לגדול, לצמוח ולהתקדם. השאלה היא, איך שחקן מתמודד עם הקושי. יש שחקנים שנשברים, ויש שחקנים שממשיכים להיאבק וכך מגיעים לתוצאות מאוד טובות. אני חושב שהוא עשה משחק מאוד טוב, עם כל העייפות שיש לו העונה. הקרדיט הוא שלו."

 

בניגוד לממן, לידור כהן יודע בוודאות שיהיה באירופה עם בית"ר: " קודם כל, בתחילת העונה כיוונו להיות בפלייאוף העליון. ככל שהתקדמנו גם כיוונו להגיע לאירופה. אני ממש שמח שהצלחנו לעמוד במטרה הזאתי. אין מאושר ממני. התחלתי קצת פחות טוב את עונה, היה עלי המון לחץ. אני שמח שהיה לי פיניש טוב. עזרתי לקבוצה להגיע למטרות."

 

יגאל הלל, האיש שמספר שחקנים בבית"ר תולים בו את התקדמותם העונה, אמר:" אני רוצה להגיד שעשינו עונה מטורפת. השנה, הגישה של השחקנים עשתה את ההבדל. שחקנים רצו ללמוד, כשהשחקנים רוצים ללמוד ונותנים להם את הכלים והשקט לעשות את זה זה מביא תוצאות. נתכונן לאירופה כמו שצריך להתכונן לאירופה"

 

הלל. "נתכונן לאירופה כמו שצריך" 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי