מנדיונדו נפגש עם באדיר: "הוא מזכיר לי את היירו"

באדיר ומנדיונדו. המאמן מרוצה
באדיר ומנדיונדו. המאמן מרוצה | צילום: האתר הרשמי של הפועל תל אביב

מאמן הפועל ת"א נפגש עם עוזרו והתרשם: "מרגישים את האהבה הגדולה שלו"

(גודל טקסט)

המאמן של הפועל תל אביב, סזאר גונסאלס מנדיונדו שנחת אתמול (שני) בארץ, החל לעבוד וערך פגישה ראשונה עם וואליד באדיר, שמונה בשבוע שעבר לעוזר מאמן נוסף בצוות המקצועי. השניים נפגשו ארוכות בנושא התוכניות המקצועיות לעונה הבאה, ודנו בין היתר גם ברשימות סגל השחקנים, תכניות האימונים לקיץ ולמחנה האימונים בגרמניה ותוכניות האימון למשך כל העונה. בהמשך, עם הגעתם לארץ של עוזר המאמן חאבייר גונסאלס לופס ומאמן הכושר, אלחנדרו אסטבה, ייערכו פגישות נוספות של הצוות המקצועי בה ייסגרו כל הפרטים לקראת תחילת אימוני טרום העונה.

מנדיונדו סיפר על הפגישה עם באדיר לאתר הרשמי של הפועל ת"א: "דברנו כמובן הרבה על כדורגל ועל הפועל תל אביב, לבאדיר יש המון ניסיון והיכרות עם המועדון ומרגישים את האהבה הגדולה שלו. הוא מזכיר לי את פרננדו היירו שגם כן שיחק כבלם גדול בריאל מדריד והפך לעוזר המאמן של הקבוצה, אני שמח שיש לי אותו בצוות  שלי".

באדיר עצמו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "המאמן מנדיונדו הראה לי את כל התוכניות שהכין למחנה האימון ולעונה כולה, אין ספק שכל מי שיהיה חלק מהפועל תל אביב, מאנשי הצוות ועד אחרון השחקנים, יעבוד קשה ובאופן יסודי ויומיומי על פי התוכניות ושיהיה לכולנו בהצלחה".   

המאמן ימשיך היום  בסבב הפגישות שנקבעו מראש עם הנהלת הקבוצה, בנוסף יחפש דירה בעיר ביחד עם אשתו למשפחתו, שתעבור לישראל עם תחילת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי