אנטל ימשיך בבית"ר רק אם יפחית בדרישותיו הכספיות

אנטל. יצטרך להתגמש
אנטל. יצטרך להתגמש | צילום: ערן לוף

הרומני יצטרך לקצץ ולהשיג שחרור מהטורקים. גורמים הציעו את פריצה

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממתינים לפגישה ההולכת וקרבה בין הבעלים אלי טביב לבין ראש העיר ניר ברקת, בה יקבע האם העירייה תתמוך בטביב ותיחשף החלטת הבעלים האם הוא נשאר בראש המערכת או מעביר את השליטה לידי גורם מטעמו שינהל את הקבוצה למשך שנה, עד לסיום הליך עונש עבודות השירות בערעור שהגיש טביב בפרשת הכאת הנער בו נדון לחצי שנת עבודות שירות.

 

בנושא הקבוצה, טביב העביר מסרים לשחקנים הזרים של הקבוצה, קלאודימיר פריירה ודושאן מאטוביץ', לפיהם בקרוב ייחתם איתם חוזה המשך. מי שלא מתוכנן להמשיך הוא הרומני ליביו אנטל, שלא שיחק במשחק האחרון מול מכבי ת"א (0:3) וגם לא ישותף במחזור סיום העונה נגד הפועל ב"ש.

 

 

נכון לעכשיו, אם אנטל לא יביא בעצמו את כרטיס השחקן שלו מקבוצת גנצ'לרבירליג'י הטורקית ולא יתגמש בדרישותיו הכספיות (44 אלף יורו נטו לחודש, שכרו בטורקיה) תעדיף הקבוצה מועמד אחר. גורמים במועדון ניסו לעניין את אלי טביב בצירופו של חלוץ מכבי ת"א, השבדי ראדה פריצה. הבעלים ביקש להמתין עד אשר פריצה יחליט אם הוא פורש או מבקש להמשיך לשחק כדורגל.

 

פריצה. יסכים לעבור לעיר הבירה? (ערן לוף)

 

שחקן נוסף איתו לא שוחחו לעת עתה הוא הבלם ססאר ארסו. לירושלמים ישנה האופציה להאריך את חוזהו של הבלם עד ה-15.6. הספרדי לוחץ לקבל תשובה וטוען שיש לו הצעות מהליגה היוונית ומהקפריסאית כשגם מכבי חיפה גילתה בו עניין בחלון ההעברות האחרון בחודש ינואר.

 

מהמשחק נגד הפועל באר שבע שוחררו השוער בוריס קליימן, לידור כהן, אלי דסה, קלאודימיר פריירה ודושאן מאטוביץ' כשהמאמן גיא לוי יאפשר למספר שחקני קבוצת הנוער וביניהם אבישי כהן ובר שלום לקבל דקות משחק עם סיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי