ממשיך עם לוי: רונן גבאי מונה לעוזר מאמן מכבי חיפה

גבאי. אעשה הכל על מנת לעזור לרוני להצליח
גבאי. אעשה הכל על מנת לעזור לרוני להצליח | צילום: אתר רשמי מכבי נתניה

"זו הגשמת חלום עבורי", אמר. איתי מרדכי יחליף את אבוקרט בנוער

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מסכמת יום עמוס של לא מעט שינויים ותזוזות במערכת הפנימית של המועדון. הערב (שני) הודיעו הירוקים באופן רשמי על מינויו של רונן גבאי לתפקיד עוזר המאמן של רוני לוי. גבאי הגיע עם לוי לנתניה והשניים, שנמצאים ביחסי חברות מצוינים גם בחיים האישיים, עשו בצוותא את אחת ההצלחות המקצועיות הגדולות כשהבטיחו את הישארותה של נתניה בליגה בשלב מוקדם יחסית.

 

גבאי שיחק במכבי נתניה משנות ה-80 המוקדמות ועד לסוף שנות ה-90. בתקופתו כשחקן פעיל הוא הספיק לעבור גם בהפועל ת"א, מכבי הרצליה ומכבי יפו. קריירת האימון של גבאי החלה במחלקת הנוער של הקבוצה בה גדל, מכבי נתניה, שם כיהן בתור מאמן קבוצת הנוער והיה מנהלה המקצועי של המחלקה במשך חמש שנים. לאחר מכן עבר לקבוצה השנייה של העיר נתניה, בית"ר טוברוק, בה בילה שמונה שנים והיה מאמן קבוצת הנוער ומנהלה המקצועי של המחלקה.

 

 

"זו הגשמת חלום להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה, מדובר באתגר ואעשה הכל על מנת לעזור לצוות לקבוצה ולרוני להצליח", אמר גבאי לאתר הרשמי של חיפה.

 

מוקדם יותר הודיעה חיפה באופן רשמי על מינויו של איתי מרדכי למאמן קבוצת הנוער של המועדון, במקומו של אברהם אבוקרט, שאחראי לכמה מהשנים הטובות ביותר בתולדות מחלקת הנוער של המועדון ועל הוצאת לא מעט כישרונות גדולים לדוגמת טאלב טוואטחה, שובל גוזלן ואף מוחמד גדיר.

 

אבוקרט התראיין לאתר הרשמי של חיפה ואמר: "עבדנו לפי דרך וערכי המועדון, חינכנו שחקנים ושמחנו לראות אותם מצליחים ופורחים בליגת העל. הצלחנו לעמוד ביעדים ולבנות קבוצה הישגית שזכתה בתארים תוך הצגת כדורגל טוב ומהנה. אני מאחל למאמן הבא הצלחה, אנחנו משאירים חומר שחקנים טוב ואיכותי שכבר הוכיח את עצמו במהלך העונה הנוכחית. אני מודה לצוות הניהולי על האמון ולצוות המקצועי על העזרה, הליווי ושיתוף הפעולה שהוביל אותנו להישגים".

 

גם בגזרת השחקנים נרשמו היום התפתחויות, אחרי שנסגר סופית כי צמד הזרים הספרדים של חיפה, רובן ראיוס ומיצ'ל, לא ימשיכו במועדון כאשר רוני לוי פועל כבר בימים האחרונים לצרף רכש חדש בדמות זרים בעלי רקורד איכותי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי