"זה לא קל להיפרד, היה לי ערב לא פשוט"

ייני נפרד מפאקו
ייני נפרד מפאקו | צילום: עדי אבישי

פאקו הכחיש בעיות ביחסים עם ג'ורדי: "אשמור איתו על קשר גם בעתיד"

(גודל טקסט)

בזמן שאיצטדיון בלומפילד התכונן לחגיגות האליפות של מכבי ת"א, התפנה פאקו אייסטראן לראיון אחרון כמאמן הצהובים. "זה לא קל להיפרד, היה לי ערב לא פשוט", הודה הבאסקי, "דיברנו מספיק על כל מה שקרה. סיימתי את העבודה שהגעתי לעשות כאן".

 

פאקו נשאל על יחסיו עם ג'ורדי קרויף: "כל מה שאומרים עלינו אינו נכון. הפרידה היא צעד נכון גם עבורי וגם עבורם. אני אשמור איתו על קשר גם בעתיד ואני מקווה שעוד אוכל לחזור לכאן בעתיד". על ישראל: "מדינה נהדרת, לא כולם יודעים את זה. אני בטוח שעוד אחזור לכאן".

 

 

מיד לאחר המשחק החלה הצגת השחקנים, כאשר למרות ה-2:0 למכבי פ"ת שעשה סוף לרצף של שנתיים ללא הפסד בית, אף אוהד לא זז ממקומו כדי לתת כבוד לאלופה.

 

בין הסיום לבין פתיחת החגיגות העלה קרויף תמונה באינסטגרם וכתב: "נחמד לכבד את 'השחקנים הראשיים' של עונת הטרבל המדהימה! תודה לך שרן ייני על ששימשת כקפטן מעורר השראה כל השנים האלו… אני מאחל לך רק טוב ומקווה לקבל אותך בחזרה בבית יום אחד, בהצלחה!"

 

 

Nice to honor the main actors for an amazing treble season! And thank you @sheranyeini for being the inspirational captain these years.. All the best and hope to welcome you back one day to your home, good luck!!!!!

A photo posted by Jordi Cruyff (@jordicruyff) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי