הפועל ת"א לזגורי: "קצץ בשכרך ותוכל להישאר"

זגורי. יסכים לקיצוץ?
זגורי. יסכים לקיצוץ? | צילום: עדי אבישי

מדיונדו הבהיר כי הוא לא מעוניין לשלם סכומים כאלה לשחקן ספסל

(גודל טקסט)

הפועל תל-אביב הבהירה בימים האחרונים לקשר ישראל זגורי כי עדין לא נסתם הגולל על שחרורו מהקבוצה. גורם בכיר במועדון אמר לשחקן: "קצץ משמעותית בשכרך ותישאר במועדון".

 

כאמור חוזהו של זגורי מוערך בכ-180 אלף דולרים לעונה, סכום גבוה מאד במונחי תקציב האדומים ולכן גם הובהר גם לשחקן וגם לסוכנו, אבי נמני, כי המועדון לא מוכן לשלם עוד סכומים כאלו וביקשה מן השחקן למצוא קבוצה חדשה.

 

 

זגורי סגר את עונתו השנייה בחודרוב כאשר הגיע מהפועל ר"ג עם לא מעט ציפיות לפרוץ ולהפוך לאחד משחקני הכנף הבכירים בישראל. אולם הפריצה המדוברת ממאנת להגיע והקשר הפך העונה לשחקן שעולה מן הספסל, דבר שפגע במעמדו והביא לכך שהמאמן החדש, סזאר מנדיונדו מוכן להשאירו רק במידה ויקצץ בשכרו.

 

מדיונדו. הציב תנאים להשארתו (אתר רשמי הפועל ת"א)

 

עם זאת, השחקן עצמו אינו מתרגש מהודעת השחרור וכבר העביר מסר חד למועדון כי גם אם ימצא קבוצה אחרת בחוזה נמוך יותר, ידרוש זגורי את השלמת הפערים הכספיים על-פי חוזהו. בהפועל ת"א טוענים כי במידה ואותם פערים יהיו זניחים בהחלט יכולה להיווצר סיטואציה שהפניה תענה בחיוב.

 

בינתיים עדי קריספין וסזאר מנדיונדו קיבלו ידיעה מרגיעה בנושא העברתו של המגן השמאלי של מכבי חיפה, שמואל שיימן. המגן, שכבר סיכם את תנאיו במועדון, הופעלו לחצים כבדים להישאר בחיפה ובקרב האדומים שררה דאגה כי המהלך לא ייצא אל הפועל. עם זאת, היום פורסם בעמוד הפייסבוק הרשמי של הירוקים הודעת פרידה של השחקן, שמקרבת אותו לחודורוב.

 

עוד אחד נפרד… נאחל הצלחה לשמואל שיימן.

Posted by Maccabi Haifa on Tuesday, June 2, 2015

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי