דראפיץ': "מקווה שהקהל הירושלמי יאהב אותי"

דראפיץ' באימון הבכורה בבירה
דראפיץ' באימון הבכורה בבירה | צילום: דני מרון

בית"ר ערכה אימון בכורה לעונה. הרכש הראשון: אורי מגבו. ממן במו"מ עם ב"ש

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה הערב את עידן סלובודאן דראפיץ' באימון בכורה במתחם בית וגן בהרכב חסר במיוחד. היום (ראשון) הודיעה הקבוצה על הרכש הראשון שלה, אורי מגבו בן ה-27, מגן-קשר בית"ר ת"א/רמלה, ששיחק תחת דראפיץ' בליגה הלאומית.

 

הבשורה המעודדת מבחינת הקבוצה היא הסיכום שהושג עם פאבלו דה לוקאס, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת פטרולול פלויישט לצדו של טוטו תמוז. הקשר הספרדי יזכה לחוזה של 175 אלף יורו לעונה עם אופציה של הקבוצה. חנן ממן, שלא חתם על חוזה מול הבעלים אלי טביב, מנהל מו"מ מתקדם עם הפועל באר שבע.

 

 

דראפיץ' אמר דקות ספורות לפני אימון הבכורה שלו: "יש התרגשות. התחלנו את האימונים מאוד מוקדם ויש לנו שחקנים שנתנו להם חופש יותר ארוך. אנחנו מאמינים שעד המשחק הראשון נהיה עם סגל מלא".

 

על הטענות כי אימון בית"ר ירושלים זו משרה שגדולה עליו: "אני מגיל 30 בתחום הזה ואני היום בן 51. הייתי חמש שנים עם רוני לוי, הייתי עוזר של אברהם גרנט וזכינו באליפות, הייתי מאמן של מספר קבוצות שעמדתי איתן במטרות. הגיע הזמן שאני אהיה בקבוצה גדולה ואני בטוח שאני והצוות שלי נצליח".

 

דראפיץ'. קיבל מטביב הזדמנות גדולה (דני מרון)

 

דראפיץ' נשאל מה הן המטרות של בית"ר לעונה: "אנחנו רוצים להישאר עם הסגל מעונה שעברה ולהתחזק בעוד כמה מקומות. אם נצליח לעשות את זה, אז המטרה היא פלייאוף עליון אבל זה עוד מוקדם לדבר על זה. אני מקווה שנקבל שחקנים שאנחנו רוצים".

 

"שמעתי הרבה דברים טובים על הקהל הירושלמי. אנחנו רוצים לשחק כדורגל אטרקטיבי כדי לשמח את הקהל. יש לי מנטליות סרבית, באתי משם, ואני מאוד דומיננטי באימונים ובמשחקים. אני מקווה מאוד שהקהל יאהב אותי".

 

דושאן מאטוביץ' לא זומן לאימון הקבוצה, בעוד ססאר ארסו הוזמן לפגישה בשבוע הבא עם טביב וצפוי לחתום על חוזה חדש. חוזהו של קלאודומיר פריירה מומש. פגישה מתוכננת גם עם הקפטן אופיר קריאף שהפערים הכספיים מולו גבוהים ואפשר שתהיה עסקת חליפין עם מכבי חיפה תמורת שחר הירש או אלון תורג'מן.

 

בימים הקרובים תתקיים פגישה נוספת עם חלוץ הפועל באר שבע, דובב גבאי, שהפערים הכספיים מולו נמוכים. לאימון הפתיחה, ממנו נעדרו שלומי אזולאי הפצוע וקריאף, הוזמנו על ידי המאמן החדש שמות אלמונים כמו רוסלן ברסקי, דודי תירם ודניאל אסקרלינג, כמו גם שחקני נוער רבים.

 

רגע לפני אירופה, הקהל הצהוב מפגין נוכחות בבית וגן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי