רשמית: סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי ת"א

יוקאנוביץ'. המאמן הזר הרביעי בתפקיד
יוקאנוביץ'. המאמן הזר הרביעי בתפקיד | צילום: Gettyimages

הסרבי, שהוליך את ווטפורד חזרה לפרמיירליג, מונה למאמן הצהובים

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: למכבי תל אביב יש מאמן חדש – הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' בן ה-46 הוא זה שיחליף בתפקיד את פאקו אייסטראן.

יוקאנוביץ' אימן בעונה האחרונה את ווטפורד, הקבוצה אליה עבר אוסקר גרסיה לאחר שעזב את מכבי ת"א, והסרבי היה זה שהעלה אותה לבסוף לפרמיירליג. את קריירת האימון שלו החל בפרטיזן בלגרד, לאחר מכן אימן את מונטאג יונייטד התאילנדית, לבסקי סופיה הבולגרית, הרקולס הספרדית ובעונה האחרונה היה בליגת המשנה האנגלית וסיים עם עלייה לפרמיירליג היוקרתית.

יוקאנוביץ', ששיחק בנבחרת יוגוסלביה, שיחק בעמדת הקשר האחורי ושיחק בין היתר בפרטיזן, אוביידו, טנריפה, דפורטיבו לה קורוניה וצ'לסי.

יוקאנוביץ' בחגיגות העלייה של ווטפורד (Gettyimages)

יוקאנוביץ' בעברו כבר ביקר באצטדיון בלומפילד, כששיחק בצ'לסי ופגש את הפועל ת"א. הוא גם היה בישראל בחודש האחרון והשלים בחשאי את הצטרפותו למועדון.

הבעלים, מיץ' גולדהאר, אמר לאתר הרשמי: "אנחנו מרוצים מאוד שהצלחנו להחתים את סלבישה במיוחד לאחר ההצלחה שלו בליגת המשנה באנגליה וכמובן לאור ההתעניינות הרבה מצד מועדונים נוספים. הוא מאמן מנוסה ויש לו את היכולות להוביל את המועדון צעד אחד קדימה מבחינה מקצועית.

עוד אמר הבעלים הקנדי: "אין ספק שהניסיון הרב שלו כשחקן כולל הופעות בינלאומיות וכן לאור העובדה שהוא משמש כמאמן החל משנת 2007 יעזרו למכבי תל אביב להגשים את מטרותיה הן בזירה המקומית והן בזירה האירופית. סלבישה קיבל המלצות חמות וכן בלט מאוד בקרב מספר מועמדים שעמדו לרשות ההמועדון והרשים מאוד את הצוות הניהולי".

מכבי תל אביב תחל בעוד חודש ימים את דרכה במוקדמות ליגת האלופות וכבר בשבוע הבא תערוך את אימון הבכורה שלה לעונה זו. הוא המאמן הזר הרביעי ברציפות של מכבי ת"א, אחרי אוסקר גרסיה, פאולו סוזה ופאקו אייסטראן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי