גולדהאר: "לזכות באליפות שלוש פעמים זה דבר מדהים"

גולדהאר. מרוצה מהתוצאות
גולדהאר. מרוצה מהתוצאות | צילום: עדי אבישי

בעלי מכבי ת"א הגיע לארץ והתראיין לאתר הרשמי: "זה היה קשה"

(גודל טקסט)

בעלי מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר, הפתיע את כולם והגיע למשחק ההכתרה של הקבוצה מול קרית שמונה. הוא מתכוון להישאר בארץ בשבוע הקרוב ולחזות מקרוב גם גמר הגביע מול הפועל באר שבע.

 

"קשה מאד לזכות באליפות, בכל ליגה ובכל מדינה" אמר גולדהאר בראיון לאתר הקבוצה, "אז לזכות בה שלוש פעמים זה דבר מדהים שמצריך עבודה של המון אנשים. זה היה קשה לקראת הסוף אבל הראנו הרבה אופי, נחישות ובסוף עשינו את זה".

 

 

"כולם רואים את השחקנים על המגרש אבל ישנם הרבה אנשים מחוצה לו ואני חושב שיש למועדון תשתית כוללת ורחבה סביב הקבוצה המאפשרת לה לעבור את הזמנים הקשים  וגם אז מצאנו את הדרך לנצח".

 

זאת הקבוצה של האוהדים. אנחנו עוברים הרבה ביחד, זה משעשע – האוהדים ההנהלה והשחקנים אנחנו מאד מחוברים, למרות שאנחנו לא מכירים את כולם באופן אישי, אני יכול להבטיח שזאת תחושה הדדית".

 

גולדהאר. שיחק עם אנדי רם (המרכז לטניס בישראל – רמת השרון)

 

בתוך כך, הגיע גולדהאר, כהרגלו כשהוא בארץ, למרכז לטניס ברמת השרון. מיץ', שכידוע הוא שחקן טניס, קיים משחק זוגות יחד עם אנדי רם, ארי שטרסברג, סמנכ"ל התפעול של המרכז לטניס בישראל וקווין גרין חברו הטוב של מיץ' מקנדה, שהיה בעבר היו"ר הבינלאומי של המרכז לטניס בישראל. 

 

הבעלים יהיה עסוק בימים הקרובים בהכנות לעונה הקרובה, כשהמהלך הראשון צפוי להיות ההודעה על הגעתו של רועי קהת מקרית שמונה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, עסקת רכישתו של הקשר נסגרה והודעה רשמית תפורסם רק לאחר גמר הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי