"הסגל הנוכחי שלנו מיצה עצמו"

קרויף. מכין הפיכה בסגל
קרויף. מכין הפיכה בסגל | צילום: ערן לוף

במכבי ת"א מבינים שמה שטוב לליגה לא יספיק כדי להגיע לצ'מפיונס

(גודל טקסט)

המשחק אתמול (שני) של מכבי ת"א באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים נתן לג'ורדי קרויף, מיץ' גולדהאר ומרטין ביין את תמונת האמת המקצועית למצבה של מכבי תל אביב. סגל השחקנים הנוכחי ברובו הגדול מיצה עצמו ואינו יכול מקצועית להוות גורם להעפלה לשלב הבתים בצ'מפיונס.

 

לעומד בראש המערכת המקצועית, ההולנדי ג'ורדי קרויף הנושא די ברור, והוא יודע כי אין לו יותר מחודשיים להביא לבעלים הקנדי את הכרטיס לשלב הבתים בליגת האלופות, כרטיס ששווה מענק אופ"א בן כ–12 מיליון יורו.

 

 

קרויף, גולדהאר וביין כבר החלו במהפך המקצועי לקראת פתיחת האימונים והמשחקים בחום יולי אוגוסט.

 

גורם המקורב למכבי תל אביב: "מיץ' גולדהאר רואה ושומע את הקולות העולים מאירופה, מכבי חיפה, הפועל באר שבע וקריית שמונה. הוא מבין שהסגל הנוכחי כבר מיצה עצמו ברובו וכוח רענןחדש ואיכותי אמור לתפוס את מקומו. גולדהאר נתן לג'ורדי כמעט יד חופשית למהפך בסגל השחקנים ויאפשר תקציב שיא של למעלה מ–135 מיליון שקלים לקפיצת מדרגה".

 

"אם ג'ורדי לא יהיה חד ומקצוען ויפעל על פי שיקולי מקצועיים כנפיו יקוצצו במהירות בכישלון האירופי ההולך וקרב. קרויף לבטח פועל בקור רוח, הוא חייב להפריד בין האליפויות בישראל שאינן משימת העל הראשונה של המועדון, כי מה שהלהיב לפני שנתיים שלוש, לא מרגש כיום. המנג'ר לבטח מבין כי פאבלו קולינאס, קרלוס גרסיה, ניקולה מיטרוביץ', נוסא איגיבור וראדה פריצה כבר תרמו למאמץ המכביסטי וכמו במועדונים אחרים בעולם, יש מי שהולך ומי שבא".

 


גולדהאר. יקציב סכום שלא נראה בארץ כדי להגיע לליגת האלופות (ערן לוף)

 

שחקני מכבי תל אביב שואפים להמשיך בברכת הזהב של מיץ' גולדהאר, לחלק מהם יהיה בקרוב מובן שהם ידחקו לשורות האחרונות של הסגל, כי מהפכת מכבי תל אביב מודל 2015/16 תצא בקרוב לדרך.

 

קרויף, על פי מקורות שונים, שוחח עם מאמני על ומנג'רים מפורסמים כדי לקדם את תוכניותיו. ככל הידוע הוא שוחח עם מאמן קבוצת אייאקס אמסטרדאם, פרנק דה בור, ובדק אפשרות לרכישת/ השאלת שחקנים למכבי תל אביב ממועדון הפאר ההולנדי.

 

 

 

מועדון מכבי ת"א מכריז על שת"פ לשלוש שנים עם חברת hp #מכביאימפריה #יאללהמכבי #צהובעולה #טרבל #הגביעהואצהוב #hp

A photo posted by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

 

בנושא אחר, הקבוצה הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת HP לשלוש שנים כאשר עדיין לא ברורה מהות שיתוף הפעולה. מנכ"ל מכבי ת"א, מרטין ביין אמר: "אנו מאושרים מעצם ההתקשרות עם מותג בינלאומי מוביל כ-HP, שותפו אשר תועיל למועדון ותחזק אותו בעודו מפתח אסטרטגיה שיווקית. שותפות זו תאפשר לאוהדים ליהנות מהזדמנויות שונות ומרגשות לחיזוק הקשר עם המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי