"מאמין שטביב ישכנע את המשפחה להמשיך"

ארד (מימין) פותח שמפניה עם טביב וברקת. גם אשתו של הבעלים חגגה ושרה
ארד (מימין) פותח שמפניה עם טביב וברקת. גם אשתו של הבעלים חגגה ושרה |

שרון ארד, אחד המתווכים בפיוס בין ניר ברקת לבעלי בית"ר ירושלים, בראיון מיוחד

(גודל טקסט)

איש העסקים, שרון ארד, היה אחד המתווכים בין ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, לבעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, ולהפשרת היחסים ביניהם. השניים קבעו להיפגש בארבע עיניים יתכן שעוד השבוע, פגישה שאם תוכתר בהצלחה עשויה לסלול את המשך דרכו של טביב במועדון.

 

אמש (שני), בסיום המשחק בו ניצחו שחקניו של גיא לוי את מכבי תל אביב 0:3 והבטיחו את המקום הרביעי ואת הכרטיס לאירופה, פתח ארד בקבוק שמפניה במחצית השניים.

 

 

"אלי וניר מאוד מעוניינים בהצלחת הקבוצה", אמר היום ארד לספורט1, " ברקת מאמין שטביב יכול לגרום לעקור את הגזענות מבית"ר ובטוח שביחד הם ילחמו מלחמת חורמה בגזענים ובאלימים". ארד ציין בסיפוק את העובדה שהקהל הירושלמי עמד ומחא כפיים לקשר מכבי ת"א מהראן ראדי כשהוחלף. "האוהדים מתחילים להבין, שכל מהלך גזעני שהם עושים, פוגע בקבוצה ובטביב".

 

ארד עמל על הפיוס בין שני האישים המקורבים אליו שהתרחקו מכמה סיבות. אכזבתו של טביב מכך שברקת לא מצא אנשי עסקים שישמשו כספונסרים בסכומים גדולים. מינויו של איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר הקודם שפוטר ע"י טביב עם הגעתו, למנהל אגף הספורט בעיריית ירושלים. קיומו של משחק הראווה בין ותיקי בית"ר ירושלים לנורדיה, קבוצת האוהדים מליגה ג'.

ארד וטביב. "צריך להצדיע לבעלים על הסבלנות, המקצועיות והכסף"

 

"צריך להצדיע לטביב על הסבלנות, המקצועיות והכסף שהשקיע בבית"ר", הוסיף ארד, " אף אחד אחר לא היה עושה זאת בצורה יותר טובה. הקהל צריך להביע את הערכתו בהגעה למשחקים, קניית מנויים והימנעות מהתנהלות גזענית או לא ספורטיבית".

 

אגב, פרט לפיוס בין ראש העיר לראש הקבוצה בלטה לעין ביציע המכובדים דנה אשכנזי-טביב, אשתו של הבעלים, שנראתה כמי שנהנית ואף הצטרפה אל האוהדים בשירה. "אני מאמין שיש בטביב את האהבה והרצון לתרום לספורט ולכדורגל הישראלי", קובע ארד, "אני מקווה שבסופו של יום אלי יצליח לשכנע גם את המשפחה לתת צ'אנס נוסף לכדורגל הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי