מכבי ת"א שוקלת לקנות את מלוא כרטיסו של טב"ח

בן חיים. החלו המגעים לחתימה על חוזה חדש
בן חיים. החלו המגעים לחתימה על חוזה חדש | צילום: אסף קליגר

עמוס לוזון, המחזיק ברבע מהכרטיס, מעוניין שהחלוץ יימכר לאירופה

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לעונה הבאה וביציאה למחנה האימונים באירופה בקיץ. מנהל הקבוצה, בני טבק, טס אתמול לקבוע מחנה אימונים באוסטריה במקום המסע לניו יורק שבוטל.

 

ערן זהבי סיפר כי לפני חתימת החוזה החדש שיקנה לו מיליון יורו לעונה וישאיר אותו צהוב עד 2020, הוא נפגש עם הבעלים מיץ' גולדהאר ועם ג'ורדי קרויף: "הם הבהירו לי לאן המועדון שואף להתקדם – ליגת האלופות כמובן. השאיפות שלי ושל המועדון דומות, זה עזר לי לקבל את ההחלטה לחתום על חוזה ההמשך".

 

 

עכשיו עוברים המנג'ר קרויף והמנכ"ל מרטין ביין ליעדים הנוספים. המו"מ עם טל בן חיים החל, כאשר לשחקן הוצע חוזה חדש לחמש שנים בשכר של 650 אלף יורו לעונה. המכשול עליו מנסים במכבי תל אביב להתגבר הוא הצורך בהסדר עם נשיא מכבי פתח תקווה עמוס לוזון, המחזיק ברבע מכרטיס השחקן של החלוץ.

 

לוזון מבקש למכור את בן חיים לאירופה כדי לממש את חלקו בכרטיס, העומד על פי תו המחיר שהוצב למכירה באירופה על כחצי מיליון יורו – מתוך המחיר הכולל העומד עכשיו על 2.2 מיליון יורו. במכבי תל אביב שוקלים לשלם למכבי פתח תקווה את הסכום ולהחזיק בכל הכרטיס, ערב חתימת החוזה החדש עם בן חיים.

 

גם עם ברק יצחקי החלו מגעים לחוזה חדש לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, תמורת 225 אלף דולרים, פחות ממחצית מהשכר השנתי לו זכה בחוזה הקודם (550 אלף דולרים).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי