"דורון אוסידון לא סופר אף אחד"

דורה. המועמד המועדף על המנכל
דורה. המועמד המועדף על המנכל | צילום: עדי אבישי

המנכ"ל נוטה למנות את שלומי דורה, בעירייה מעדיפים את בני לם

(גודל טקסט)

מנכ"ל מכבי נתניה, דורון אוסידון, עוד לא נמצא שבוע בתפקידו וכבר מינויו מעורר מהומות גדולות בקרב אנשי העסקים המקורבים לקבוצה ובעיריית נתניה. אוסידון, שמונה כאמור על ידי אנשי עיריית נתניה ובתמיכת ראשת העיר, מרים פיירברג-איכר, החליט להתעלם לחלוטין מהרצונות של אנשי העירייה למנות את מנהל מחלקת הנוער, בני לם, לתפקיד המאמן הראשי. כרגע נוטה המנכ"ל למנות את שלומי דורה, מאמן הפועל עכו בעונה האחרונה, כאשר גם גילי לנדאו, איתו נפגש לאחרונה, מוזכר כמועמד.

 

"אוסידון לא סופר אף אחד", אמרו היום גורמים בנתניה, "הוא עושה מה שהוא חושב ולא יהיה בחיים חותמת גומי של אנשים". אותם גורמים החמיאו למנכ"ל על גישתו, שמנטרלת לכאורה את השיקולים הפנים-פוליטיים בעירייה ואת האינטרסים של חברי מועצת העיר.

 

 

אלא שגורמים בכירים בעירייה מאוד לא אוהבים את ההתנהלות של אוסידון ושלחו כבר מסרים לראשת העיר על חוסר שביעות רצונם מהתנהגותו והתנהלותו. לטענת הגורמים, המנכ"ל מתעלם מהם ולא מוכן להקשיב להם: "דורון חייב לזכור מי הביא אותו ולמה הוא פה. זה לא הצגה של איש אחד פה, לפחות כרגע לא".

 

אוסידון, שזוכה אגב לתמיכה גדולה מאוד בקרב הקהל הנתנייתי על התנהלותו בעניין המאמן, צפוי לקחת היום את ההחלטה הסופית, שכן המנכ"ל כבר סגר על מחנה אימון ועל ביגוד, אך לנתניה כאמור עדיין אין מאמן ושחקנים בשלב מאוחר שכזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי