אורמוש ודוידוב על הכוונת של נתניה

אורמוש. ינחת בנתניה?
אורמוש. ינחת בנתניה? | צילום: עדי אבישי

דורה החל לעבוד וסימן הקשרים. לם התאכזב: "לא האמין שזה קרה לו"

(גודל טקסט)

במכבי נתניה קמו לבוקר מוזר למדי אחרי ההודעה על מינויו של שלומי דורה למאמן הקבוצה. מצד אחד דורה זוכה לברכות גדולות מצד כל אנשי העסקים וקברניטי העירייה המעורבים בקבוצה, אך ללא קשר לדורה, ההלם מאי מינויו של בני לם לתפקיד המאמן הכה גלים בעיר.

 

"בני מרוסק, המום, הוא לא האמין שזה לא קרה בסוף ובאמת שהגיע לו וכאב הלב עליו", אמר הבוקר (רביעי) מקורב למאמן.  לם, שהוציא הודעת תודה והכרה לכל אוהדי הקבוצה והמקורבים שדחפו אותו לתפקיד המאמן, בירך גם את דורה שזכה כאמור בסופו של דבר במינוי.

 

 

לם נפגש עם אוסידון לשיחה בה דנו השניים על עתידו של לם במכבי נתניה, בה כיהן בחמש השנים האחרונות כמנהל המקצועי של מחקלת הנוער, אך מחזיק כעת במספר הצעות מקצועיות מפתות ורצה לשמוע מאוסידון מה התכניות שלו לגביו.

 

בינתיים שלומי דורה מתחיל לעבוד וכבר שוחח עם סוכני השחקנים ויקי ואקנין וניר אמיר לגבי שחקנים פוטנציאלים. אלכס דוידוב, מירקו אורמוש, ויאניס פאפאדופולוס מועמדים להגיע לנתניה במידה ויענו להצעות הכספיות וליכולות הדלות של מכבי נתניה.

 


דוידוב (מימין). עוד מחזרת לאוסף (עדי אבישי)

 

אוסידון ודורה ישבו גם עם הקפטן ערן לוי ויבקשו ממנו לקצץ בשכרו, שכן לוי אמור להרוויח העונה בנתניה שכר של 80 אלף ש"ח בחודש, סכומים בהם נתניה לא תוכל לעמוד. הערכות הן שלאור הגעתו של דורה, לוי יתפשר בסופו של עניין ויישאר במועדון בו הפך לסמל.

 

במקביל, דורה יעביר לאוסידון רשימה של שחקנים בהם היה מעוניין להשאיל ממכבי חיפה ומכבי ת"א כדי שהמנכ"ל יחל במגעים עם השחקנים עצמם ועם ראשי הקבוצות במטרה לסגור את עסקאות ההשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי