"גילי ורמוט הולך להיות שובר השוויון שלנו"

ורמוט והחברים במשחק אמש. יקבל תפקיד מרכזי
ורמוט והחברים במשחק אמש. יקבל תפקיד מרכזי | צילום: מכבי ת"א, רשמי

במכבי ת"א החמיאו לקשר שבלט ב-0:3 על ווז'ודובאץ', גם בן בסט קיבל תמיכה

(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' אינו מתלהב מהניצחון על ווז'דובאץ' בלגרד החלשה. שחקנים בקבוצה טענו כי הקבוצה הסרבית חלשה יותר מהיברניאס ממלטה היריבה הראשונה בעוד שבועיים נגד מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות. גם ביום שישי נגד דיוסגיורי ההונגרית יקדם יוקאנוביץ' את המערך ושיטת המשחק אותו הוא מבקש להקנות לצהובים.

 

מי שזכה למחמאות על משחקו היה גילי ורמוט שצפוי לקבל את המפתחות לצידו של ערן זהבי. במכבי החמיאו לוורמוט: "גילי ורמוט אמור להיות שובר השוויון העונה. כשוורמוט וערן זהבי יהיו יחד, מכבי תל אביב תוכל לכוון גבוה בצ'מפיונס".

 

 

בצל ההמתנה לרכש זר וישראלי שאמור להצטרף, ההרכב שאותו מעוניין המאמן לעצב אמור להתבסס על טל בן חיים (הבלם), גל אלברמן, גילי ורמוט, ערן זהבי וטל בן חיים החלוץ כעוגנים המחברים את ההרכב.

 

באימונים מתרגל יוקאנוביץ' מעברים מהירים של שניות בודדות מהגנה להתקפה. מערך של הרכב מהיר יקשה על ניקולה מיטרוביץ' ונוסא איגיבור לקבל מקום של קבע בהרכב למרות שמיטרוביץ' הוא המוסר הטוב ביותר קדימה. במשחק אמש היה עדן בן בסט בלט והכוונה היא להמשיך ולתת לו לחזור ולצבור את הביטחון שאבד לו בעונה שעברה.

 


שחקני מכבי במשחק ההכנה. היריבה הבאה בשישי (מכבי ת"א, רשמי)

 

בקבוצה ממתינים להתפתחויות בנושא אלי דסה, שלומי אזולאי, טוטו תמוז, מואנס דבור ושחקן זר המועמדים למכבי תל אביב כשברור שרק אחד או שניים מהשמות המועלים אמור לנחות בקריית שלום.

 

גורם המקורב למועדון הבהיר: "המטרה של מיץ' גולדהאר נותרה ליגת האלופות. אם תהיה תקלה בגלגלים נגד היברניאנס תהיה רעידת אדמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי