זכויות הניהול של הפועל ת"א עברו לאמיר כבירי‎

אלגרבלי. בטוח שתהיה לנו עונה מצוינת
אלגרבלי. בטוח שתהיה לנו עונה מצוינת | צילום: אתר רשמי הפועל ת"א

בן אלגרבלי חתם באדומים: "התקדמות משמעותית". גם עופר ורטה בקבוצה

(גודל טקסט)

הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל אישרה באופן סופי את העברת זכויות הניהול במועדון לאמיר כבירי שגם רכש בשלב ראשון 30 אחוז ממניות הקבוצה.

 

כבירי יעמוד בראש המועדון ויהיה אחראי לכל דבר ועניין מטעם מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב. הערב בשעה 17:00 יקיימו האדומים מסיבת עיתונאים חגיגית לרגל תחילת אימוני הקבוצה ובה נתייחס בהרחבה לכל הנושאים העומדים על סדר יומו של המועדון.

 

 

בן אלגרבלי חתם על חוזה לשלוש עונות עם אופציה לשתיים נוספות והצטרף הבוקר (רביעי) רשמית להפועל ת"א. אלגרבלי בן ה-21 גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע. הוא החל את דרכו כשחקן התקפה וקישור, ולאחר מכן הוסב לעמדת הבלם, תפקיד בו עשה התקדמות משמעותית.

 

בעונת 2013/14 רשם 10 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת של באר שבע וזומן לנבחרת הצעירה של ישראל. בעונה החולפת הושאל לעירוני רמת השרון, במדיה רשם 22 הופעות וצבר ניסיון חשוב כשחקן צעיר. אלגרבלי מתנשא לגובה 1.90 מטרים ובעל איכויות פיזיות מצוינות ויכולת מנטאלית גבוהה והפועל ת"א רואה בו שחקן בעל פוטנציאל עתידי משמעותי.

 

הוא מצטרף לעופר ורטה, שחתם היום בבוקר באופן רשמי. היום אחר הצהריים (17:00) תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת העונה.

 

"זו התקדמות מאוד משמעותית בקריירה שלי ואני מתכוון לנצל את ההזדמנות הזו בכל פעם שאקבל דקות משחק", אמר אלגרבלי לאתר הרשמי של הפועל ת"א,"אני בא רעב ויודע שאצטרך להילחם על מקומי, אני שחקן צעיר עם המון מוטיבציה ובטוח שיחד עם כל החבר'ה שהצטרפו תהיה לנו עונה מצוינת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי