הפועל באר שבע פנתה לרוני שוורץ

שוורץ. בקרוב בנגב?
שוורץ. בקרוב בנגב? | צילום: Gettyimages

האדומים מהנגב עשויים לקבל את החלוץ בהשאלה תמורת מימון שכרו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מגבירה את המאמצים שלה למציאת חלוץ ול"ספורט1" נודע כי החלוץ רוני שוורץ (25), שנמצא על הכוונת של ברק בכר למעלה משבוע, קיבל הצעה נדיבה מאוד מהאדומים לחוזה דו-שנתי עם שכר גבוה של 350 אלף יורו נטו לעונה.

 

על פי המתווה שנרקם מאחורי הקלעים עם קבוצת גנגאן הצרפתית, המחזיקה בכרטיס השחקן של שוורץ, החלוץ הדני-יהודי יושאל לבאר שבע לעונה הקרובה בחינם תמורת מימון מלא של חוזהו של השחקן בקבוצה הצרפתית. בנוסף, בסיום עונת ההשאלה תוכל באר שבע לרכוש את השחקן תמורת 1.2 מיליון יורו.

 

 

גורמים בבאר שבע אישרו את הדברים ואמרו: "זה לא סוד ששוורץ מעניין אותנו מאוד, צריך לראות איך הדברים יסתדרו בסופו של דבר עם הצרפתים וגם מה קורה עם גליינור פלט". שוורץ שותף רק ב-11 משחקים בעונה החולפת במדי גנגאן וכבש שני שערים בלבד, אולם עונה קודם לכן, כבש החלוץ 15 שערים במדי קבוצת ראנדרס הדנית.

 

בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק מוקדמות הליגה האירופאית מול ת'ון השוויצרית במחנה האימונים בפולין, כאשר לקבוצה צפויים עוד לפחות שני משחקי אימון עד סיום המחנה. מחרתיים יפגשו האדומים את גורניק (שידור חי בספורט2 החל מהשעה 17:55) הבעלים אלונה ברקת נחתה אתמול במחנה וקיבלה עדכון מהצוות המקצועי על הנעשה במחנה באופן פרטני.

 

מתרגלים משחק מסירות

Posted by ‎הפועל באר-שבע‎ on Wednesday, July 1, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי