הפועל ת"א מחכה לאנטל וגנצ'לרבירליגי

אנטל. פגישה גורלית
אנטל. פגישה גורלית | צילום: דני מרון

הרומני ייפגש היום עם נשיא הקבוצה הטורקית. קלמן יושאל לראשל"צ?

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מצפים בכליון עיניים לתוצאות הפגישה שתיערך במהלך היום (חמישי) בין ליביו אנטל לבין ראשי הקבוצה הטורקית המחזיקה בכרטיס השחקן שלו, גנצ'לרבירליגי. הרומני, ששוחח עם ראשי הקבוצה בסוף השבוע האחרון, לא התרצה כלל מההצעה לפיצוי שהציעו לו הטורקים, אולם עדיין לא נסתם הגולל על האפשרות שיגיע לחודורוב. הקשר המריא אתמול לטורקיה וצפוי להיפגש היום עם נשיא הקבוצה כדי למצוא נוסחה שתשחרר אותו לאדומים.

 

בהפועל רוצים מאד את אנטל, אך מודעים לעובדה שהטורקים חייבים לשחקן כמה מאות אלפי יורו וממתינים להתפתחויות ועדכונים מצד סוכנו של הקשר, שכבר נמצא בישראל ומוכן לסגור את הפרטים הסופיים עם היו"ר אמיר כבירי, שכפי שפורסם ב"ספורט1" כבר סיכם את תנאי המכירה מול גנצ'לרבירליגי.

 

 

בנוסף, הפועל ת"א נמצאת במגעים עם מספר בלמים, אך לטענת בכירים במועדון, אף עסקה לא הבשילה לידי ביצוע בשלב זה. דויד קלמן ההונגרי, שחתם בקבוצה מוקדם יותר הקיץ, עשוי לקבל הודעה בימים הקרובים כי הוא יושאל לעירוני ראשל"צ מהליגה הלאומית, דבר אשר ידרוש כמובן את הסכמתו של השחקן.

 

היום בערב תפתח הפועל באופן רשמי את העונה כאשר הסגל החדש יערוך אימון בכורה במתחם חודורוב, שכזכור נמצא עדין תחת שיפוצים. צמד הזרים הרומנים, קלאודיו בומבה ומיכאל פאנטילי, עדיין שוהים בחו"ל וצפויים להגיע לארץ לקראת סוף השבוע ולהצטרף לחבריהם באימונים.

 

שחקנים בקבוצה חוששים מאוד מהעובדה שהמאמן, ססאר מנדיונדו, אינו מבין אנגלית ויתקשה מאוד לתקשר עם השחקנים, דבר שעשוי להשפיע על החיבור שלו עם הסגל. "גבי בורשטיין יצטרך להיות יותר מתורגמן מאשר מאמן שוערים, אך נראה שלא תהיה ברירה אחרת", אמר שחקן בהפועל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי