אסי רחמים: "מאמינים שהאיצטדיון יהיה מוכן בזמן"

רחמים. ראש העיר עושה ימים כלילות כדי לעמוד בלוחות הזמנים
רחמים. ראש העיר עושה ימים כלילות כדי לעמוד בלוחות הזמנים | צילום: דני מרון

האזינו למנכ"ל הפועל באר שבע מעדכן על הנעשה במגרש ע"ש טרנר

(גודל טקסט)

פתיחת ליגת העל לעונת 2015/16 הולכת ומתקרבת ובהפועל באר שבע מקווים שאצטדיונם החדש ע"ש יעקב טרנר יהיה מוכן בזמן על מנת שיוכלו לארח בו את מכבי תל אביב, שתגיע כבר במחזור השני למשחק עונה מסקרן.

 

מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים, התראיין לתוכנית הספורט של FM103 כדי לשפוך קצת אור על תהליך בניית האצטדיון, וגם על בניית הסגל לעונה הקרובה.

 

"כולנו מקווים ומאמינים שזה יהיה באצטדיון הטוטו ע"ש יעקב טרנר, זו השאיפה", אמר רחמים בפתיחת דבריו לשאלה היכן יארחו את האלופה במסגרת המחזור השני של ליגת העל, "ראש העיר עושה ימים כלילות כדי לעמוד בלוחות הזמנים".

 

"יש לא מעט גורמים שישפיעו על העניין הזה", הוסיף, "ממצב הדשא ועד האישורים הבטיחותיים של משרד התמ"ת ומשטרת ישראל, וכל האישורים שכרוכים בהפעלת אצטדיון כדורגל". המנכ"ל מעדיף שלא לחשוב על תסריט לפיו האצטדיון לא יהיה מוכן למשחק מול הצהובים, אך הודה שבמידה וזה יקרה, המשחק יתקיים ככל הנראה באצטדיון טדי: "לא רוצה לחשוב על זה, אבל יש לנו כמובן חלופות".

 

לשאלה האם ישקלו לפנות למנהלת ולבקש החלפת ביתיות עם מכבי ת"א על מנת שיוכלו לארח את הצהובים באצטדיונם החדש השיב: "העניין הזה נוגד את התקנון עד כמה שאני מבין ויודע, בין אם זה יהיה בבאר שבע או חלופי, זה יהיה משחק ביתי שלנו".

 

יסיימו את עבודות הבניה בזמן? איצטדיון טרנר (אייל נווה ודור פלדמן – הצבא האדום החדש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי