נעצר חשוד שלישי בניסיון ההתנקשות באלי טביב

מדובר בילד שעשה הרבה שטויות
מדובר בילד שעשה הרבה שטויות | צילום: אבשלום ששוני

החשוד בן 29, יובא בבוקר לביהמ"ש. חשוד נוסף: רובינסקי ממכבי הרצליה

(גודל טקסט)

פרשת ניסיון ההתנקשות באלי טביב ממשיכה לעשות כותרות, אחרי שהיום (רביעי) נעצר חשוד שלישי, בן 29 מהרצליה. העצור הצטרף לישראל קדושים ודימה רובינסקי, שנעצרו השבוע והחשד הוא שמדובר בכנופיה הרצליינית שפעלה גם ברצח בר חזק והן בניסיון של טביב. יש לציין שאין קשר בין שני האירועים.

מחר בבוקר יובא העצור השלישי לבית משפט השלום בתל אביב והמשטרה תדרוש להאריך את מעצרו. בימ"ר מתמקדים בחקירה סביב החשודים, וייתכן שיתבצע מעצר של חשוד נוסף אחד לפחות. גורם המעורב בפרטים ציין: "בשלב זה אנחנו מתמקדים בחשודים, בתקווה שנצליח לשים את היד על הנסיבות שהובילו לאירועים הללו. כרגע ברור שמדובר בשכירי". 

 

כאמור, החשוד השני שנעצר אתמול על ידי ימ"ר תל אביב בחשד לניסיון ההתנקשות בטביב ורצח בר חזק הוא שחקן מכבי הרצליה, דימה רובינסקי בן ה-24, בלם הקבוצה מהליגה הלאומית. 

 

כפי שפרסמנו אתמול, בבית"ר ירושלים המומים ממעצרו של שחקן הקבוצה וגורמים בכירים במועדון סיפרו לספורט1: "מדובר בילד שבעבר היה עושה הרבה שטויות, אבל בשלוש השנים האחרונות, לא פגש את המשטרה והתנהל בדרך הישר" והוסיפו כי עצם הגעתו של השחקן למשטרה היא בשל היכרותו עם העצור הנוסף בפרשה ולאו דווקא בשל מערבותו בעניין. רובינסקי גדל במחלקת הנוער של מכבי הרצליה ועלה לבוגרים לפני כחמש שנים, בשנת 2010, אך מיעט לשחק. בעונה שעברה הוא רשם 9 הופעות בלבד.

 

השבוע הותר לפרסום כי ישראל קדושים נעצר בחשד כי ניסה להתנקש בחייו של טביב. על פי החשד, קדושים שהיה "שליח" לביצוע ניסיון הרצח והמשטרה עדיין מחפשת אחרי הגורמים ש"הזמינו" את ההתנקשות.

כזכור, בעליה של בית"ר ירושלים נפצע בליל ה-28 בפברואר באורח קל מאוד, לאחר ששלוש יריות נורו לעבר רכבו בכפר שמריהו. כדור אחד פגע בידו של טביב והוא פינה את עצמו לבית החולים "מאיר" בכפר סבא. טביב טען בזמנו כי הוא בטוח שהירי קשור לכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי