"הפועל תל אביב זה קודם כל ערכים"

״הפועל תל אביב זה הרבה יותר ממועדון כדורגל
"הפועל תל אביב זה הרבה יותר ממועדון כדורגל | צילום: עדי אבישי

לפני מחנה האימונים, העמותה שלחה איגרת לכל שחקן. אנטל מתקרב

(גודל טקסט)

הפועל ת"א תצא הלילה (חמישי) למחנה האימונים שלה בברלין שבגרמניה כאשר סגל הקבוצה של המאמן הספרדי, סזאר מנדיונדו, עדין לא הושלם וחסר כמה עמדות מפתח משמעותיות.

 

ההפסד בקרב מול הפועל ב"ש על החתמת בן שהר עדין מכה גלים במועדון, בעיקר מהבחינה המקצועית בשל העובדה שלהפועל אין חלוץ בכיר כעת בסגל שלה ורק אתמול סיכם דודו ביטון בשורות הקבוצה לעונה הבאה.

 

 

הקשר-חלוץ הרומני, ליביו אנטל אקס בית"ר ירושלים, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1 מוסיף להתקרב לקבוצה והבעלים אמיר כבירי אופטימי מאד שיגיע למתחם חודורוב. בהפועל רוצים מאד את אנטל ומודעים לעובדה שהטורקים חייבים לשחקן כמה מאות אלפי יורו וממתינים להתפתחויות ועדכונים מצד סוכנו של הקשר, שכבר נמצא בישראל ומוכן לסגור את הפרטים הסופיים עם היו"ר אמיר כבירי שכבר סיכם את תנאי המכירה מול גנצ'לרבירליגי.

 

אנטל. מצהוב לאדום? (ערן לוף)

 

הפועל החתימה היום ארבעה שחקנים צעירים על חוזים ארוכי טווח במועדון. הארבעה, ניר לקס, רוי מליקה, רז נחמיאס ועדן הרשקוביץ' הבטיחו את עתידם בהפועל בשנים הבאות ובמועדון מקווים כי מדובר בדור הבא של שחקני בית שיצעידו את המועדון קדימה.

 

בנוסף, רגע לפני היציאה למחנה האימונים, החליטה עמותת האוהדים לשלוח אוהדים לנתב"ג כדי להעניק לכל שחקן באופן אישי איגרת מיוחדת בה נכתב "הפועל תל אביב זה הרבה יותר ממועדון כדורגל, כדורסל, כדוריד או כל ענף ספורט אחר. הפועל תל אביב זה הרבה יותר מתארים, ניצחונות, רגעים מרגשים והיסטוריה. הפועל תל אביב זה קודם כל ערכים".

 

 "הפועל תל אביב זה קודם כל ערכים" (עדי אבישי)

 

בהמשך האיגרת נכתב: "כשאתם לובשים את המדים האדומים, אתם מייצגים אותנו ואת הדברים שאנחנו מאמינים בהם. כשאתם מנצחים על המגרש, קבוצת הכדורגל הפועל תל אביב מקבלת שלוש נקודות בטבלה וזה חשוב מאוד. כשאתם דבקים בערכים האלה בלי פשרות אל מול אלה שמאמינים בהפך הגמור, העולם הופך למקום טוב יותר, וזה שווה למועדון הפועל תל אביב הרבה יותר משלוש נקודות".

 

עוד כותבים האוהדים: "אנחנו שמחים שאתם איתנו. אנחנו גאים שאתם איתנו. נעמוד מאחוריכם ולצדכם כל הדרך. תילחמו בשביל הפטיש והמגל, זה כל מה שאנחנו מבקשים".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי