אורליצקי מרגיע: "לא תהיה מכירת חיסול בבית"ר"

טביב. הכסף יכנס לקופת המועדון
טביב. הכסף יכנס לקופת המועדון | צילום: אבשלום ששוני

האחים לוי ירדו מרכישת הקבוצה: "אלי טביב אפילו לא ענה על ההצעה שלנו"

(גודל טקסט)

החל מיום חמישי בערב בית"ר ירושלים נמצאת בכאוס מוחלט. אחרי ההתפרעות של האוהדים בשרלרואה הודיע אלי טביב שהוא עוזב את הקבוצה ומפקיד אותה בידי נאמן. בנוסף, הבעלים אמר שלא יעמיד את הערבויות בבקרה התקציבית וימכור כמה שיותר שחקנים כדי להעמיד תקציב מינימום, מה שגרם לחלק מעובדי המועדון לחשוש מכך שקבוצה בדרך לפירוק.  

 

יושב ראש הבקרה התקציבית עופר אורליצקי, התראיין היום (ראשון) לאתר ספורט1 ושלח מסר מרגיע לאוהדי הקבוצה. "בית"ר ירושלים יכולה להעמיד תקציב מהגדולים בליגה גם ללא תרומת בעלים". יושב ראש הבקרה התקציבית המשיך: "הקבוצה כבר הגישה תקציב לעונה הקרובה, שעומד על 30 מיליון שקל. נניח שעשרה מיליון שקלים מתוכם הם תרומת בעלים אז על הקבוצה לגייס אותם מספונסרים, תורמים או למכור את אחד השחקנים לא יותר".

 

 

אורליצקי הוסיף והבהיר: "מכירת חיסול לא תהיה כאן כי טביב לא יכול למשוך כסף מהקבוצה על ידי מכירת שחקן, אלא אך ורק על ידי מכירת הקבוצה לכל היותר ימכרו שחקן או שניים על מנת לאזן את התקציב. כסף שנכנס ממכירת שחקנים נכנס אך ורק לקופת המועדון".  לסיכום אמר אורליצקי: "גם ללא השקעת בעלים לבית"ר יהיה תקציב גבוה, סביב ה-20 מיליון שקלים".

 

גורם בקבוצה התייחס לדבריו של אורליצקי: "גם אם טביב יעזוב בסופו של דבר, תהיה כאן קבוצה חזקה. אלי והצוות בנו בשנתיים האחרונות קבוצות חזקות בתקציב מינימום. כל הדיבורים על סגירת בית"ר ירושלים זה קשקוש, בית"ר תמשיך להתקיים ותעמיד קבוצה חזקה".

 

אורליצקי. "בית"ר ירושלים תעמיד קבוצה חזקה" (יח"צ)

 

כחודש לאחר שהציעו לרכוש את בית"ר ירושלים מידי אלי טביב האחים לוי מודיעים על ידי נציגם מאיר פניגל: "יצאנו מהתמונה, אנחנו לא מעוניינים לרכוש את בית"ר ירושלים".

 

פניג'ל הסביר לספורט1 את המהלך: "אנחנו לא רוצים לנהל משא ומתן עם בן אדם שרוצה לפרק את הקבוצה. בזמנו הצענו לו סכום יפה על מנת לקבל את הקבוצה לידנו, אך הוא אפילו לא ענה. נראה עכשיו מה הוא יעשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי