רועי קהת רוצה לצאת לאירופה

קהת. מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות
קהת. מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות | אסף קליגר

מכבי חיפה והפועל ב"ש עוקבות אחרי קשר קריית שמונה, אך שרצקי יעדיף לשחררו לחו"ל

(גודל טקסט)

מאת: אביתר לנג       צילום: אסף קליגר

 

בבוקר שאחרי התיקו מול מכבי תל אביב (0:0), בעירוני קריית שמונה מתחילים לחשוב כבר על השנה הבאה. אחרי קרוב לשנה בקבוצה, רועי קהת נמצא תחת מעקב של מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן מכבי חיפה והפועל ב"ש שעוקבות באדיקות אחר ההתפתחויות עם הקשר האחורי המוכשר, שמחזיק ב-50% מכרטיס השחקן שלו.

 

 

לקהת קיימת אופציה לצאת לחו"ל תמורת 600 אלף אירו, סכום סביר שבמידה ותהיה אופציה רצינית מעבר לים, תוציא גם אותו וגם את איזי שרצקי נשכרים. בכל הקשור למעבר לקבוצה אחרת בארץ, יצטרך קהת להמתין ולראות האם שרצקי יאשר לו ללכת. לקשר חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה, כאשר לבעלים יש זכות וטו על מעבר שלו בתוך הליגה. "אני מעדיף כרגע למצות אפשרויות בחו"ל יותר מאשר קבוצות אחרות בארץ", הבהיר אתמול קהת.

 

בכל הקשור לבלם שיר צדק, שנמצא בכושר ירוד מאוד בחודשים האחרונים, עושה רושם כי יוצע לו חוזה חדש, אך בשכר נמוך או לכל היותר בשכר הנוכחי אותו הוא מרוויח כעת. זאת על אף ההשערות לפיהן הבלם ירוויח בקבוצה בעונה הבאה חוזה גבוה משמעותית. "נראה כי הגיע הזמן להתרענן בעמדת הבלם", אמרו בסביבת המועדון והוסיפו, "צדק עשה המון למען הקבוצה, אבל לפעמים צריך לדעת להתקדם ואת זה איזי יודע ועושה הכי טוב מכולם".

 

מי שבוודאות לא ימשיך בעונה הבאה הוא רוג'רס קולה, שמאכזב מאוד את הצוות המקצועי ולא מצליח לעשות את הפריצה לה ייחלו. החלוץ כבר היה על סף עזיבה בחלון ההעברות בינואר, אולם בסופו של דבר לא נמצאה אלטרנטיבה ראויה והקץ נדחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי