ראדה פריצה: "אולי הרגע הכי מאושר בחיי"

פריצה. הקדיש את השער למשפחתו בשבדיה
פריצה. הקדיש את השער למשפחתו בשבדיה | צילום: עדי אבישי

החלוץ התרגש מהקהל של מכבי ת"א. גרסיה עשוי להישאר לעונה נוספת

(גודל טקסט)

בנובמבר האחרון נפגשו ג'ורדי קרויף וקרלוס גרסיה בספרד, במטרה להגיע להבנות בנושא המשך דרכו של הבלם, אך הפגישה הסתיימה ללא תוצאות. לספרדי הובטח בזמנו כי יקבל תשובה במהלך חודש אפריל או לכל המאוחר תחילת מאי.

 

בתקשורת ובקרב אוהדי מכבי תל אביב קיימת תחושה כי גרסיה ייפרד מהאלופה בסיום העונה, אך בשבועיים האחרונים טוענים גורמים במועדון כי קרויף תומך בהמשך דרכו של הבלם בקריית שלום ואם ימונה לעונה הבאה, הסיכוי שהבלם ימשיך גדול מאוד.

 

 

מי שיעזוב את קריית שלום הוא ראדה פריצה, מהשחקנים האהודים ביותר על אוהדי הצהובים. על האפשרות שימשיך עונה נוספת במכבי תל אביב אמר החלוץ השבדי: "אני לא יודע מה יהיה בעתיד, זאת לא ההחלטה שלי אם אמשיך במועדון. אם מכבי תל אביב תרצה לשמור אותי עונה נוספת אשמח מאוד, אני בן 35 ולוקח כל עונה לגופה. אני מרגיש רענן ויכול לשחק כדורגל עוד שלוש שנים. לפני המשחק אמרתי לעצמי שאם אשחק אכבוש שער, ואחרי שהכדור היה בתוך הרשת הרגשתי שחרור גדול".

 

פריצה מקבל אהבה. "יכול לשחק עוד שלוש שנים" (עדי אבישי)

 

פריצה סיפר על משפחתו הנמצאת בשבדיה: "אני מאוד מתגעגע אליהם והם לישראל. השער היה עבורם". לאחר הגול של השבדי, יצא הכרוז שי סידי מגידרו בזעקות אהבה לחלוץ ואיתו אלפי האוהדים שענו וקראו בקולי קולות בשמו.

 

"זה היה אולי הרגע הכי מאושר בחיי כשחקן כדורגל", הודה פריצה, "לא הייתה לי מעולם תמיכה כזאת מאוהדים, גם לא כששיחקתי בשבדיה. אני אוהב את האוהדים ויש לי הזדמנות להחזיר להם באליפות ובזכייה בגביע המדינה". החלוץ גם פירגן לחברו לקבוצה: "טל בן חיים יכול לשחק בכל קבוצה בכל ליגה באירופה. יש לו את המהירות, כח הפריצה והבעיטה הטובה בשתי הרגליים. אין ספק שהוא שחקן שמתאים לאירופה כבר עכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי