שני שחקנים מקוסטה ריקה נחתו למבחנים במכבי חיפה

בניון. הירוקים נמנעו מתסריט הבלהות של חגיגות צהובות בסמי עופר
בניון. הירוקים נמנעו מתסריט הבלהות של חגיגות צהובות בסמי עופר | צילום: ערן לוף

בלבול יעלה את עמאשה בחוד לצד עטר ושכטר הערב נגד מכבי תל אביב (20:55)

(גודל טקסט)

אחרי התפרצות האוהדים לאימון ביום שבת, שחקני מכבי חיפה יודעים שהשפלה הערב (20:55) מול מכבי תל אביב כבר לא תעבור להם בשתיקה. "גם לנו השחקנים יש כבוד וגם אנחנו רוצים לנצח", אמר יוסי בניון לאוהדים שהגיעו לכפר גלים בשבת כדי להעיר את השחקנים.

 

בינתיים יגיעו השבוע שני שחקני הנבחרת הצעירה של קוסטה ריקה למבחנים. מדובר בג'ייק בקפורד בן ה-19 המשחק כקשר 50-50 ובפרדי אלוורס בן ה-20, קשר שמאלי.

 

 

בחיפה נשמו לרווחה אחרי שהפועל באר שבע ניצחה אמש את מכבי פתח תקווה (1:2), מה שימנע בוודאות את האפשרות שהצהובים יחגגו את האליפות כבר הערב, באיצטדיון סמי עופר, מה שהיה תסריט הבלהות של אוהדי ושחקני חיפה בשבוע האחרון.

על פי התרגול באימון המסכם אמש, יערוך מאמן הקבוצה מרקו בלבול שני שינויים בהרכב ביחס לזה שהפסיד בשבוע שעבר לקריית שמונה, כאשר עידן ורד יירד לספסל ואת מקומו יתפוס וויאם עמאשה, שישחק בחוד ההתקפה, בעוד איתי שכטר יוסט לאגף הימני ואלירן עטר ישחק בעמדה הטבעית שלו: כנף שמאל.

 

מדו קמארה מוצהב ומי שיחליף את מקומו בהרכב יהיה גוסטבו בוקולי, במה שעשוי להיות אחד המשחקים האחרונים שלו במדים הירוקים. נכון לעכשיו, מסתמן שהמתאזרח הברזילאי יתלה את הנעלים בסיום העונה ויקבל תפקיד בקבוצה.

 

הרכב משוער: סטוייקוביץ', משומר, דגני, פאס, טוואטחה, ידין, בוקולי, בניון, עטר, שכטר, עמאשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי