דורה: "אף אחד לא האמין". גורש: "איכשהו יצאנו מזה"

דורה חוגג. אני בן אדם מאושר היום
דורה חוגג. אני בן אדם מאושר היום | צילום: עדי אבישי

צפו בתגובות של עכו אחרי שנשארה: "היינו עם שתי רגליים בלאומית"

(גודל טקסט)

אי שם במהלך החורף, סומנה הפועל עכו כיורדת בטוחה. היא הייתה רחוקה מספר נקודות דו-ספרתי מחוף מבטחים, הצרות הכלכליות הקשו על התנהלותה היומיומית ואיש לא נתן לה סיכוי להישאר. הערב (שני) היא השלימה מסע הישרדות מהסרטים עם ניצחון 1:2 על מכבי נתניה והבטיחה עונה נוספת בליגת העל.

 

 

"אני בן אדם שמח היום", אמר שלומי דורה בסיום, "אני מסתכל אחורה לאיזור תחילת ינואר כאשר חתמתי בקבוצה ונזכר שאף אחד לא חלם – בטח לא אני – שנישאר מחזור אחד לפני הסיום. מגיע מלוא החופן מחמאות לשחקנים, לצוות שלי, להנהלה ולאוהדים. כנראה שיש אופי של הישרדות במועדון הזה".

 

על המשך דרכו בעכו אמר: "דיברנו בתחילת ההסכם שלי עם הקבוצה שנתרשם אחד מהשני ונראה אם אנחנו זורמים על אותו גל. נראה גם מה העתיד של הקבוצה, כי אף אחד לא רוצה לעבור עוד עונה כזו. אנחנו רוצים סוף סוף לברוח ממאבקי ההישרדות. אין ספק שהרצון שלי הוא להישאר כי יש חיבור טוב, אבל זה הכדורגל, אין לדעת מה ילד יום: היום אתה פה, מחר אתה שם".

 

"היה לנו מסע דומה בעבר, אבל זה של השנה חצה גבולות כי אם אתם זוכרים, לפני חודשיים וחצי, אמרתי שאנחנו לא חיה פצועה, אלא שאנחנו גוויה", הוסיף דודו גורש, "איכשהו הצלחנו לצאת מזה. זה פשוט מדהים, לא האמנתי שזה ייגמר ככה. היינו עם שתי רגליים בלאומית, אבל שלומי כל הזמן החדיר בנו אמונה. במשחק שניצחנו את הפועל ת"א בדקה ה-94 נדלק ניצוץ של אמונה. פתאום הפער הצטמצם מ-10 ל-7 ורק רצינו להגיע לפלייאוף התחתון כשיש לנו אמונה".

 

גורש סוחב את משען בחגיגות הניצחון (עדי אבישי)

 

גורש נשאל אם לדעתו מגיע לדורה להישאר בקבוצה והשיב בצורה חד משמעית: "זו שאלה טיפשית. זה ממש על גבול הפשע לתהות על דבר כזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי