צפו: הפועל באר שבע גברה 1:3 על פרידק מיסטק

ברדה ובוזגלו מסמנים 'וי' ראשון
ברדה ובוזגלו מסמנים 'וי' ראשון | צילום: דני מרון

גורדנה, ברדה ובוקרה הנבחן כבשו בבכורה של ברק בכר על הקווים

(גודל טקסט)

הפועל ב"ש החלה ברגל ימין את עידן ברק בכר. האדומים גברו הערב (שלישי) במשחק האימון הראשון העונה, 1:3 על פרידק מיסטק מליגת המשנה הצ'כית.

 

המאמן שהגיע מק"ש אחרי סערה גדולה, פתח בהרכב משני, אך עדיין דודו גורש ושיר צדק, שחקני הרכש פתחו ב-11. גם ג'ון אוגו, אובידיו הובאן ושלומי ארבייטמן החלו את ההתמודדות.

 

 

המחצית הראשונה היתה שקולה כשרק הובאן סיכן את השער. במחצית השנייה זרק בכר את אליניב ברדה, מאור בוזגלו ורועי גורדנה למשחק. בדקה ה-58 הגיע השער הראשון כשברדה מצא את גורדנה שכבש מול השוער הצ'כי.

 

בן ביטון גרם מיד לפנדל אותו החמיץ זפאלק, אך הצ'כי איזן בדקה ה-67 אחרי טעות של בוקרה הנבחן. בדקה ה-80 ברדה קבע 1:2 אחרי בישול של בוזגלו ובדקה ה-84 בוקרה הנבחן השלים. האדומים ייפגשו בשבת את גורניק ז'בז'ה הפולנית לעוד הכנה לקראת ההתמודדות מול ת'ון במוקדמות הליגה האירופית.

 

בכר: "ראינו דברים טובים ופחות טובים"

המאמן ברק בכר אמר לאחר המשחק: "משחק אימון ראשון בסך הכל. אפשר היה לראות דברים יותר טובים ודברים פחות טובים עליהם אנחנו נעבוד. אני מסתכל על זה כמשחק אימון וצריך לקחת את זה כמו שזה. נמשיך לעבוד במחנה על העקרונות אותם אני רוצה להדגיש, ונעשה הכל כדי להתקדם כל יום".

 

רועי גורדנה הוסיף: "משחק טוב שלנו ותמיד נחמד לנצח, אבל יודעים זה רק אימון בדרך לדבר האמיתי. נמשיך לעבוד במחנה לטובת המטרה האמיתית שהיא המשחקים מול ת'ון".

 

הקפטן, אליניב ברדה אמר: "אנחנו בסך הכל בתחילת ההכנות שלנו, יומיים אחרי שהגענו לכאן, ומה שחשוב מבחינתנו זה שיש עבודה טובה, אוירה טובה, וחשוב לנו שזה יימשך. משחק ראשון שלנו, נחמד לנצח אבל צריך לקחת את זה בפרופורציה – זה רק משחק אימון".

 

מהלך המשחק

 

דקה 2

הזדמנות ראשונה לאדומים. הובאן חטף וחדר לרחבה, אך בעט חלש ליד העמוד.

דקה 32

שוב הזדמנות לאדומים. הובאן בעט מקצה הרחבה, אך מיכלק הדף.


שחקני ב"ש בחימום (הפייסבוק הרשמי של ב"ש)

דקה 58

0:1 לבאר שבע – אחרי דקות ארוכות הגיע מהלך נאה. ברדה המחליף מצא את גורדנה מול מיכלק והקשר שלח בקלות לרשת.

דקה 60

החמצת פנדל של הצ'כים. בן ביטון הכשיל ברחבה זפאלץ', אך לבקוביץ' קלט את הבעיטה של הצ'כי.

דקה 67

1:1 – טעות בהגנת ב"ש, זפאלץ' הפעלתן חטף לבוקרה הנבחן והכניע את לבקוביץ'.

דקה 80

1:2 לבאר שבע – בוזגלו השאיר לברדה שמול השוער הקפיץ בקלות לרשת. שער יפה.

דקה 84

1:3 לבאר שבע – אילן בוקרה הנבחן כבש מקרוב אחרי עירבובייה ברחבה.

הפועל ב"ש: דודו גורש, אביתר אילוז, וויליאם סוארס, שיר צדק, מתן אוחיון, בן תורג'מן, אופיר דוידזאדה, דן ביטון, אובידיו הובאן, ג'ון אוגו, מאור מליקסון, שלומי ארבייטמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי