מכבי נתניה החלה לבדוק את הליך הפירוק

ערן לוי. קיבל רשות למצוא קבוצה
ערן לוי. קיבל רשות למצוא קבוצה | צילום: ערן לוף

בעיר היהלומים חושבים קדימה: לוי, רול ולויטה קיבלו רשות לעזוב

(גודל טקסט)

במכבי נתניה החליטו שלא לבזבז זמן ולהתחיל ולברר על הליך הפירוק. לספורט1 נודע כי ראשי המועדון התייעצו ביומיים האחרונים עם שורה של שלושה עורכי דין כאשר אחד מהם הוא מפרק קבוצה לשעבר וקיבלו מידע על נוהל הפירוק, לוח זמנים פוטנציאלי ומשמעויות כלכליות.

 

הבירורים של הנהלת נתניה מגיעים בעקבות מסרים שמגיעים מכיוונו של איש העסקים יצחק תשובה, שככל הנראה ירד מהאפשרות לרכוש את הקבוצה וכעת, כל העיניים נשואות אל עבר ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר שמתכוונת לעניין איש עסקים יהודי המתגורר במיאמי בתמיכה כלכלית בקבוצה, אולם בעיריית נתניה טוענים כי הסיכויים, גם במקרה זה, לא גבוהים במיוחד.

 

 

בסביבתו של איש העסקים ואחד הבעלים, יוסי מאור, טוענים כי בקונסטלציה הנוכחית, לא מן הנמנע שפירוק יעשה רק טוב לקבוצה ולאחר עבודת המפרק, מי שייקח לידיו את הקבוצה יקבל אותה ללא חובות ועם שולחן נקי.

 

מאור רוצה לעזור לקבוצה אך אינו מתכוון לקחת על עצמו הלוואות גדולות וגבוהות שיעזרו רק במידה חלקית.

 


אוהדי נתניה. יצאו לעידן חדש אחרי פירוק? (עדי אבישי)

 

בינתיים, הודיע מנכ"ל הקבוצה, רועי דניאל, למספר שחקנים המחזיקים בחוזה לעונה הבאה כי הם רשאים לחפש לעצמם קבוצות אחרות בשל העובדה שאין ביכולת המועדון לעמוד בחוזיהם מבחינה כלכלית. בין השחקנים נמצאים הקפטן, ערן לוי, השוער אוהד לויטה, הקשר רן רול והחלוץ אור ברוך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי