רשמית: מארק ואליינטה סיכם במכבי חיפה

ואליינטה. הזר השני שרוני לוי מצרף
ואליינטה. הזר השני שרוני לוי מצרף | צילום: Gettyimages

בלם ויאדוליד סיכם ל-3 שנים. שחר: "ייתכן שנצרף שחקן או שניים"

(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו לראשונה, מאמן מכבי חיפה רוני לוי, צירף לקבוצה את הבלם הספרדי מארק ואליינטה מקבוצת ויאדוליד מהליגה הספרדית השניה.

 

תנאיו הכספיים של ואליינטה סוכמו למשך שלוש השנים הבאות ומסתמן כי מכבי חיפה תשלם עבור כרטיסו 300 אלף יורו. הוא יגיע לארץ בימים הקרובים כדי לחתום ולהשלים את מעברו באופן סופי. בעברו שיחק הבלם בברצלונה ובסביליה.

 

 

נשיא המועדון, יעקב שחר אמר לאתר הרשמי: "מדיניות הרכש שקבענו לעצמנו בה אנו מביאים שחקנים רק בתפקידים שיכולים לתרום לקבוצה. את המהלך התחלנו בחודש ינואר עם הבאתם של אלירן עטר ואיתי שכטר. כמו כן, לפני כחודש צירפנו את המאמן רוני לוי. לאחרונה החתמנו את הקשר ניקולה דרינצ'יץ' מפרטיזן בלגרד, כמו כן קידמנו מספר שחקנים צעירים שגדלו במחקת הנוער שלנו. יתכן שבמהלך השבועות הקרובים יצטרפו שחקן או שניים לסגל שלנו, בהתאם לתפקידים שאנו זקוקים להם".

 

ואליינטה. קריירה עשירה (מכבי חיפה – האתר הרשמי)

 

רוני לוי הבהיר כשנכנס לתפקיד כי כול שחקן שיביא לקבוצה יהיה אחרי בדיקה קפדנית ובחינה בפינצטה, ללא לחץ ושיקולים זרים. כידוע, ניקולה דרינצ'יץ' חתם במועדון כך שהספרדי שיגיע בימים הקרובים יהיה הזר השני שמצרף המאמן החדש לקבוצה.

 

על הפרק נמצא בלם זר נוסף כשרשימת המומלצים צומצמה לשניים בלבד. כמו כן מחפשים במועדון חלוץ זר. חלוץ האגף של בני סכנין בעונה שעברה, פיראס מוגרבי, הוצע למאמן רוני לוי ששוקל בחיוב את החתמתו.

 

בקבוצה מאמינים כי עד יום שני יודיע בן שהר בחיוב על ההצעה שקיבל לחתום לשלוש שנים תמורת 350 אלף דולר לעונה. הקבוצה תקיים שלושה משחקי אימון לפני שתמריא למחנה אימונים באוסטריה ואלה ישודרו בספורט1 וב-HD  בשידור ישיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי