קרויף סיכם על רכישת ראלי במידה ועסקת דסה תיפול

ראלי. בקרוב בצהוב?
ראלי. בקרוב בצהוב? | צילום: עדי אבישי

מנג'ר מכבי ת"א סיכם עם דמאיו אם מגן בית"ר י-ם לא יגיע

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תערוך את משחקה השני במחנה האימונים באוסטריה כשתפגוש את קבוצת דיושגורי ההונגרית (18:55, ישיר בספורט1 וב-HD) ולמעשה יהיה זה המשחק הראשון בו יוכל לצפות המאמן סלבישה יוקאנוביץ' בקפטן החדש שלו, ערן זהבי שהתאושש מפציעה קלה ואמור לקבל דקות ראשונות.

 

בתוך כך, ג'ורדי קרויף ממשיך בניסיונות חיזוק הקבוצה כשבמוקד שתי עמדות שמטרת המנג'ר להחתים אליהן שחקן מוקדם ככל האפשר: חלוץ ומגן ימני.

 

 

בנוגע לעמדת המגן הימני, בעלי בית"ר ירושלים דורש עבור אלי טסה מיליון יורו ומדובר בסכום שמכבי תל אביב לא מוכנה לשלם. הכוונה במועדון היא להמתין כשבוע לאלי דסה, ובמידה שטביב לא יתגמש בדרישותיו וישחרר את המגן – על הפרק נמצא מגן בני יהודה, עוז ראלי אחריו חיזר ג'ורדי קרויף בעבר.

 

ראלי שיחק בעונה האחרונה עם בני יהודה בליגה הלאומית לאחר שהזהובים סירבו לשחררו למכבי ת"א, בשורותיה הוא כבר סיכם במאי 2014 אלא שהמועדונים לא הגיעו להסכם ביניהם על סכום ההעברה.

 

לספורט1 נודע כי הצדדים כבר סיכמו על העסקה כשהמגן היה אמור לצאת עם הצהובים למחנה האימונים. בשבוע האחרון המגעים נרגעו מכיוון שייתכן כי בעסקת דסה חלה התקדמות והוא העדיפות הראשונה של קרויף. כמו כן, במכבי תל אביב מרוצים מיכולתו של יובל שפונגין באימונים ולא מן הנמנע שהוא ועוז ראלי יתחרו על חולצת ההרכב אם בית"ר לא תפחית מדרישתה על דסה.

 


תמוז. בצד הצהוב של העיר? (עדי אבישי)

 

במקביל, במועדון ממתינים לתשובה מטוטו תמוז להצעה של 400 אלף יורו לעונה בחוזה של 3 שנים. תמוז, שאתמול חזר לרומניה במטרה להתאמן עם קבוצתו פטרולול עד שתושלם עזיבתו, מחוזר גם על ידי הפועל תל אביב שראשיה נפגשו איתו השבוע, כששהה בארץ, והציעו לו הצעה הנמוכה ב–150 אלף יורו מזאת של הצהובים.

 

תמוז הבהיר כי יקבל במהלך השבוע הבא את ההחלטה אם לשוב לישראל וציין כי הוא מחזיק בהצעות מטורקיה ומסין, אך הוא אינו מתלהב לחתום במדינות אלה.

 

אם תמוז ישיב בחיוב להצעה של מכבי תל אביב, המשך המו"מ יהיה עם קבוצתו ברומניה שעל פי פרסומים במדינה מוכנה למכור את החלוץ תמורת 250 אלף יורו. תמוז סיפר למקורבים אליו כי המהלך אינו כול כך פשוט מהסיבה שפטרולול פלוישט לא שילמה לו את מלוא שכרו.

 

במקביל מנהלת האלופה מו"מ עם גראסהופרס השוויצרית בניסיון להחתים את החלוץ מונאס דאבור. סוכנו אבי נמני הוא שבימים האחרונים מנסה למצוא מתווה שיאפשר את חזרת החלוץ לקריית שלום.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי