בן חיים יועדף על גרסיה, לא מסכנים את זהבי

בן חיים. השותף העתידי של טיבי?
בן חיים. השותף העתידי של טיבי? | צילום: באדיבות מכבי תל אביב

הבלם מרשים עד כה במחנה האימונים, שני שחקני חיזוק צפויים לחתום בקרוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה שני משחקי הכנה מוצלחים באוסטריה לקראת המשחק בעוד עשרה ימים נגד אלופת מלטה היברניאנס בדמות שני ניצחונות חלקים (0:3 ו-0:4 בהתאמה).

 

לפי דו"חות הסקאוטינג שקיבל המאמן, סלבישה יוקאנוביץ', שתי הקבוצות אותם ניצחה האלופה עד כה – ווז'ובאץ' הסרבית ודיוסגיורי ההונגרית – חלשות מהיברניאנס שתארח את המשחק הראשון במגרשה צר המידות.

 

 

ביום שלישי במשחק האחרון באוסטריה נגד אנג'י מחצ'קלה מרוסיה (שידור ישיר בספורט1 החל מ-17:55) תעלה הקבוצה קצב וההרכב המתגבש אצל יוקאנוביץ' יוכן מקצועית באימונים הקרובים.

 

"בימים הקרובים תתברר תמונת המצב ויהיה לקבוצה לפחות שני שחקני רכש המוגדרים כמי שיהיו השדרוג למבצע ליגת האלופות אליו מכוון הבעלים מיץ' גולדהאר", מסר גורם המקורב לקבוצה. מדובר בחלוץ זר ואחד או שניים מבין השחקנים המוזכרים לאחרונה כמו טוטו תמוז, אלי דסה, שלומי אזולאי ומואנס דבור.

 

נושא המעסיק את אנשי הקבוצה הוא פציעתו בשריר הירך של הקפטן ערן זהבי שלא שותף כלל במשחק נגד דיוסגיורי. הכוונה היא שלא לסכן את הקפטן החדש ולאפשר לו המשך טיפולים והחלמה בקצב ובזמן הנחוץ. רק ביום שלישי, בסמוך למשחק, יתברר אם מלך שערי הליגה יוכל לשחק דקות לא רבות נגד אנז'י מחצ'קלה ואם יהיה כשיר למשחק נגד היברניאנס שבוע לאחר מכן.

 

יוקאנוביץ'. הוא וצוותו נוהגים בזהירות בזהבי (באדיבות מכבי ת"א)

 

המאמן הסרבי מבקש להכשיר להרכב את הקשר גילי ורמוט לצדו של זהבי, מהלך שלא תורגל עד עכשיו. בעמדת הבלם המרכזי מבסס טל בן חיים את מקומו כשאיתן טיבי מועדף כרגע על פני קרלוס גרסיה בעמדת הבלם השני. לצד בן חיים הבלם, גם יובל שפונגין, דור פרץ, גילי ורמוט, עדן בן בסט, דור מיכה וטל בן חיים החלוץ זוכים בולטים עד כה במחנה האימונים.

 

ורמוט. נראה אותו ואת זהבי ביחד? (באדיבות מכבי ת"א)

 

אתמול לא נכללו בסגל למשחק נגד דיוסגיורי שני השוערים הצעירים ברק לוי וחביב אוחיון. כמחליף  של פבלו קולינס שותף שוער הנוער סהר חסון. לוי לא שותף בשני המשחקים מה שרק מחזק את הטענה לפיה הוא יושאל בימים הקרובים למועדון אחר לצורך צבירת ניסיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי