ב"ש לוחצת על זולטה לשחרר את פלט

שחקני הפועל בש מתאמנים
שחקני הפועל בש מתאמנים | צילום: דני מרון

ברק בכר מחפש חיזוק לחלק הקדמי: "צריך סגל שיוכל להחזיק את העונה לאורך זמן"

(גודל טקסט)

הפועל ב"ש תקיים הערב (17:55, ישיר בספורט1) את משחק האימון השני שלה במחנה האימון בפולין כאשר השחקנים של ברק בכר יפגשו את גורניק ז'בז'דה הפולנית. בקבוצה מבירת הנגב ממשיכים את ההכנות לקראת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופאית, שם יפגשו את ת'ון השוויצרית.

 

במועדון מקפידים על אווירה טובה במחנה האימון והפיצו סרטוני וידאו שמעידים על היחסים המצויינים בין השחקנים של בכר, כאשר מאור בוזגלו ממשיך להיות הדמות המרכזית בחדר ההלבשה כאשר הוא מעלה בעצמו סרטוני מתיחות שעושה לחבריו.

בפן המקצועי, בכר לא רגוע ויודע כי חסרים לו חלוץ זר וקשר ישראלי בכיר. "אנחנו הולכים לאירופה וצריך סגל שיוכל להחזיק את העונה לאורך זמן", אמרו במועדון והוסיפו: "זה מצב לא פשוט לקבוצה ישראלית וראינו את זה לאורך השנים האחרונות".

 

פלט. יחזור ללבוש אדום? (עדי אבישי)

 

באר-שבע ממשיכה ללחוץ על זולטה וארחם לשחרר את גליינור פלט. החלוץ סיכם את תנאיו במועדון לשנתיים הבאות, אבל אם לא יחתום באופן רשמי עד יום שני, הוא לא יוכל להירשם לצמד המשחקים מול ת'ון. מועמדותו של הדני רוני שוורץ עדיין נלקחת בחשבון כאשר במועדון אף שלחו מסרים לבן שהר, אבל האחרון מעדיף לשחק במכבי חיפה

 

הקשר היהודי תומר בוקרה ממשיך להתאמן עם הקבוצה, שמעוניינת להחתימו. בב"ש מקווים שהעובדה שאוהד הקבוצה, שר הפנים סילבן שלום, יעזור לזרז את הליך אזרוחו של הקשר. במידה שבקבוצה ייראו שהכיוון חיובי, הוא בוקרה יצורף לסגל של בכר.

 

ביום שלישי תפגוש ב"ש את קבוצת קורונה קיילצה למשחק האחרון במחנה האימון בפולין. הקבוצה תחזור לישראל ככל הנראה כבר ברביעי בבוקר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי