צפו: גורניק גברה 0:1 על הפועל באר שבע

ברדה. פתח בחוד
ברדה. פתח בחוד |

החבורה של ברק בכר ("יש עוד הרבה מה לשפר") הציגה משחק חלש

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיימה הערב (שבת) את משחק האימון השני שלה במחנה האימון בפולין כאשר השחקנים של ברק בכר פגשו את גורניק המקומית, הציגו משחק חלש ונוצחו 1:0. נציגי תון, יריבת באר שבע בליגה האירופית, צפו במשחק. תון סיימה היום משחק אימון שקיימה נגד שפהאוזן בתיקו 2:2.

הקבוצה הדרומית רצתה להמשיך את המומנטום החיובי ממשחקה הקודם, שבו ניצחה 1:3 את פרידק מיסטק, אך בלא הצלחה. דודו גורש הגן על השער של ב"ש בעוד ששיר צדק אייש את עמדת הבלם. מאור מליקסון פתח בקישור ושלומי ארבייטמן בחוד.

הקבוצה מבירת הנגב תערוך את המשחק האחרון שלה במחנה האימונים ביום שלישי כאשר תפגוש את קורונה קיילצה והיא צפויה לחזור לישראל ביום רביעי.

ברק בכר אמר לאתר הרשמי של המועדון עם סיום המשחק מול גורניק: "משחק אימון שני במחנה, וכמו שהתייחסנו למשחק הקודם אני מתייחס גם למשחק הזה- כאימון. אנחנו עובדים קשה כל יום, מתקדמים ויש לנו עוד הרבה מה לשפר ולשם כך אנחנו עובדים כאן בכל יום. נמשיך להתקדם ולהשתפר".

שתי הקבוצות לפני שריקת הפתיחה (האתר הרשמי של הפועל באר שבע)

מהלך המשחק:

דקה 1

הזדמנות טובה להפועל באר שבע כבר אחרי 25 שניות. ברדה קיבל כדור רוחב משמאל ובעט חזק, הכדור טס מעל למשקוף.

דקה 6

ארבייטמן בעט מהאוויר, ברגל ימין, אבל השוער של הפולנים היה במקום כדי לקלוט.

דקה 20 

בן ביטון החזיר כדור לא טוב לגורש, שברגע האחרון הצליח להדוף לקרן. הכדור הוגבה לרחבה של באר שבע, טומיסלב בוז'יץ' נגח וגורש הדף לקרן נוספת.

דקה 23

השופט הפסיק את המשחק בשל החום הכבד ואיפשר לשחקנים לשתות מים.

דקה 33

כדור חופשי לבאר שבע 25 מטרים אלכסונית מהשער הפולני, בוזגלו בעט כדור מסובב שחלף ליד הקורה ויצא החוצה.

דקה 50

טעות בהגנה הפולנית, מליקסון עט על המציאה ובעט מ-18 מטרים, השוער זינק וקלט.

דקה 61

0:1 לגורניק – הכדור הוגבה לתיבת החמש, היישר לראשו של קאז'מירצ'ק, בלם הפולנים, שנגח חזק לרשת.

דקה 68

באר שבע הייתה קרובה לשוויון, כשבוזגלו פרץ באגף הימני, הכין מצב טוב להובאן. הרומני בעט משישה מטרים, פרוסק היה במקום והדף לקרן.

הרכב הפועל באר שבע: דודו גורש; בן ביטון, וויליאם סוארס, שיר צדק, אופיר דודזאדה; אובידיו הובאן, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, מאור מליקסון; אליניב ברדה, שלומי ארבייטמן. כן שותפו: אביתר אילוז, רובי לבקוביץ', טוני וואקאמה, בן תורג'מן, עמית ביטון, אילן בוקרה, לואי טהא, מתן אוחיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי