מתקשים לעכל: שנה למותו של ניצן שירזי

שירזי זל. עולם הכדורגל והחברים זוכרים
שירזי זל. עולם הכדורגל והחברים זוכרים | צילום: עדי אבישי

טקס האזכרה ייערך הערב ביד אליהו. עדן בן בסט: "מתגעגע לדבר איתך. אוהב אותך לעד"

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל בישראל עדיין לא הספיק לעכל את מותו של ניצן שירזי ז''ל, וכבר חלפה לה שנה בלעדיו. הערב (חמישי) תיערך בשעה 18:00 האזכרה השנתית הראשונה למותו של מאמן הכדורגל לשעבר בבית הכנסת הגדול בשכונת יד אליהו שבת''א (דרך הטייסים 14).

 

חבריו הרבים של ניצן ז''ל ובני משפחתו צפויים להיות נוכחים, כאשר במקום תתקיים תפילת מנחה וערבית ולאחריהן סעודת מצווה. מחר, שישי בבוקר, תיערך העליה לקבר בבית העלמין בקרית שאול בשעה 9:30 בבוקר.

 

 

שירזי ז''ל, בן למשפחה ספורטיבית וענפה בשכונת יד אליהו, גדל בבני יהודה ולאחר שעלה לבוגרים ושיחק בליגות נמוכות יותר, נאלץ לפרוש בשל פציעה ועבר לאימון. הוא הוביל את קבוצת הנוער של מכבי ת''א להשגים גדולים ולאחר מכן חזר הביתה לתפקיד עליו חלם מילדות ואימן את בני יהודה תוך שהוא מביא אותה לגמר הגביע.

 

שירזי ז''ל אימן גם במכבי פ''ת והפועל חיפה ורכש חברים ומעריצים רבים שנשארו איתו בקשר עד היום האחרון. בשיא הקריירה שלו קיבל את הפועל ת''א וזכה איתה בגמר הגביע, אך לאחר שחלה עבר לתפקיד המנהל המקצועי ומאוחר יותר הוא עזב את המועדון והתרכז בטיפולים ובמאבק עיקש במטרה להחלים. 

 

לשירזי היו חברים רבים שלמדו ממנו בכל רגע על החיים, ביניהם אנשי מפתח בספורט ובעולם הבידור כמו שינו זוארץ ממכבי פ''ת, שביט אלימלך, האמנים אייל קיציס, שלום מיכאלשווילי אייל גולן ורבים נוספים שטיפלו בו במסירות וסעדו אותו בתקופה הקשה.

 

אחד השחקנים ששיחקו תחת שירזי ז''ל בהפועל חיפה הוא כדורגלן מכבי ת''א היום, עדן בן בסט שכתב בחשבון הפייסבוק שלו: ''ניצן! שנה שאתה כבר לא איתנו. מתגעגע רק לדבר איתך, לעולם לא אשכח אותך. תנוח על משכבך בשלום איש יקר לליבי, אוהב אותך לעד ולנצח בליבי".

 

''לא מאמינים שעברה כבר שנה, החסרון הוא ענק ואיני חושב שאפשר יהיה למלא את החלל שניצן ז''ל הותיר. נמשיך להנציח אותו בכל דרך'' הוסיף ערן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי